امام جمعه موقت آبادان گفت: ملت ایران و عراق به این بلوغ رسیده اند که در اعتقادات دیگر نژاد مطرح نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام نجیبی امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از مهمان نوازی مردم عراق در اربعین حسینی گفت: دشمن بسیار تلاش کرد تا با ایجاد تفرقه میان ملت ایران و عراق این حرکت بزرگ شیعیان جهان را که موجب وحدت مسلمانان است خدشه دار کند.

وی افزود: دنیای استکبار میداند که با گسترش عدالت خواهی و ظلم ستیزی اسلام دیگر نمیتواند اهدافش را در منطقه پیاده کند از این رو با سانسور خبری این واقعه بزرگ، ایجاد مساله عرب و عجم و تفرقه افکنی در پی نادیده گرفتن عظمت این همایش ۳۰ میلیون نفری برآمد.

امام جمعه موقت آبادان با بیان اینکه امروز حضور زائران از ۶۰ کشور جهان در کربلای معلی و تلاش برای برپایی حق علیه باطل لرزه بر اندام دشمنان انداخته تاکید کرد: اربعین زمینه ساز ظهور  حضرت امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام نجیبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بالاترین درسی که از قیام امام حسین(ع) میگیریم همان استکبار ستیزی است و فرهنگ عاشورا به ما یاد میدهد باید در جامعه برادری و برابری باشد.

وی  این موضوع را بویژه به مسئولانی متذکر شد که با کم کاری و بی مسئولیتی آب در آسیاب دشمن میریزند بدون آنکه بدانند.

امام جمعه موقت آبادان  عملکرد مسئولانی را که موجب می شود نظام ناکارآمد بنظر برسد و مردم از اسلام ناامید شوند خیانت خواند و افزود: راه علاج ۲ چیز است و آن مقابله و کسب اقتدار است. همان فرامین رهبر انقلاب اسلامی که اگر در اقتصاد مقاومتی عملی می شد امروز مشکل اقتصادی و اجتماعی نداشتیم.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.