رییس اتاق اصناف آمل از جریمه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان واحد گران فروش در آمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کرمی رییس اتاق اصناف آمل با اشاره به عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف آمل گفت: ۱۲۴ واحد کسبی در یک ماه اخیر مورد بازدید قرار گرفتند و ۲۸ واحد کسبی به دلیل نداشتن پروانه کسب اخطار دریافت کردند و ۷ پرونده تعزیراتی تشکیل شد که ۶ مورد به دلیل عدم درج قیمت و ۱ مورد نیز به دلیل گران فروشی بود.

وی با اشاره به جریمه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومنی واحد گران فروش در آمل ادامه داد: پرونده مذکور برای مابقی امور به تعزیرات منتقل شد.

کرمی با بیان اینکه عمده فروشان، پخش موادغذایی، میدان بار، قصابان، لاستیک فروشان و تعویض روغن در یک ماه اخیر مورد بازدید قرار گرفتند، افزود: بازرسلن اتاق اصناف فاکتور‌ها را رصد می‌کنند تا قیمت خرید و فروش به مشتری به خوبی بررسی شود.

رییس اتاق اصناف آمل با اشاره به اینکه با گران فروشان در آمل برخورد جدی خواهد شد، تاکیدکرد: بازرسان اتاق اصناف در حال رصد کردن بازار هستند و با فاکتور‌های صوری در واحد‌های کسبی برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار واحد کسبی دارای پروانه کسب در امل ادامه داد: در سطح پوشاک ۲۷۳ مغازه دار و در سطح کفش و کیف ۲۲ مغازه دار مغازه خود را جمع کردند که به دلیل مسائل اقتصادی کشور بود.
انتهای پیام/آ

برخورد جدی بازرسان اصناف آمل با فاکتور‌های صوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.