حجت السلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه سایر زوار در پیاده‌روی اربعین حاضر شد.

تولیت آستان قدس رضوی در پیاده‌روی اربعین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از یک هفته دیگر تا روز اربعین حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) باقیست و هر ساله میلیون‌ها انسان از سراسر دنیا با ادیان مختلف این روز را در کربلا و در کنار حرم مطهر امام سوم شیعیان سپری می‌کنند.

یکی از آداب و رسوم شیعیان پیاده‌روی اربعین است که از 10 روز قبل از اربعین آغاز می‌شود و در نهایت همه عشاق اباعبدالله (علیه السلام) روز اربعین به بین الحرمین می‌رسند تا امام حسین(ع) برکتی نسیب آن‌ها نموده و زندگی آنها سرشار از معنویت شود.

در همین رابطه به تازگی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن همراه سایر زوار، در حال پیاده‌روی اربعین امام حسین علیه السلام است. در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیسی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
خوبه . قربون امام حسین بشم . ولی ای کاش ما بدونیم که امام حسین شهید شد تا حق بر ناحق پیروز بشه . لطفا یه پیاده روی هم بین تحصیلکرده های بیکار و بی پول برگزار کنید . من مطمئنم اگر اجرش بیشتر نباشه کمترم نیست . عجرت با امام حسین (ع)
United States of America
حسین
۱۹:۴۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
فکر میکنم جز اون دسته از تحصیل کرده های بیکار نباشی؟
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۳:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
آخه پیشنهادت را کجا اجرا کنیم و با چه هدفی؟ ضمناً اجر درست است نه "عجر"