معاون وزیر راه و شهرسازی و مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کل کشور، از بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی شهرستان زرند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کل کشور امروز در جریان بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا شهر زرند که حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان وی را همراهی میکردند، گفت: این بیمارستان با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در ۲ بلوک ۵ و ۶ طبقه و در ۴ بخش داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان در قالب ۸ اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت‌های ویژه طراحی و در حال احداث است.

علیزاده پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۳ درصد عنوان کرد و افزود: تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.

در ادامه این بازدید فرماندار و نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز گلایمندی از روند کند احداث ساختمان این بیمارستان، افزود: ساخت و تکمیل بیمارستان سینا زرند باید جزو اولویت‌های پیمانکار (وزارت راه و شهرسازی) قرار گیرد و با تخصیص اعتبارات لازم و بموقع بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه در سال جاری باشیم.

محمد جعفر علیزاده در پایان این بازدید از افتتاح این بیمارستان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده شاهد افتتاح این بیمارستان در سال جاری خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

بازدید از بیمارستان سینای زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار