مدیر هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:شب گذشته دو واژگونی خودرو در جیرفت 3نفر مصدوم شدند.

دو واژگونی خودرو با فاصله ۵ کیلومتر در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا خوشاب مدیر هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محله باقرآباد ، روبروی دانشگاه جیرفت به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که سریعا نزدیکترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد:این سانحه رانندگی دو مصدوم برجای گذاشت، راننده جوان ۲۱ ساله از ناحیه کتف و کمر و سرنشین خانم جوان از ناحیه کتف آسیب دیدند.

وی افزود: خوشبختانه هر دو مصدوم این حادثه با حال عمومی خوب توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵ آزادگان به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

مدیر هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از واژگونی خودروی دیگری در شهر جیرفت خبر داد و افزود:به فاصله اندک بعد از حادثه اول گزارش دیگری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کمربندی سرجاز جیرفت اعلام شد.

وی افزود: همکاران ما در پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری شماره ۳جیرفت به محل اعزام شدند و راننده جوان ۲۸ ساله را که از شدت ترس از این حادثه دچار شوک عصبی شده و خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به وی نرسیده بود را در محل مورد مداوا قرار دادند.

رضا خوشاب تاکید کرد:رانندگان با دیدن هر گونه ترافیکی در مسیر باید صبور باشند و از انجام کار‌های پر خطر مانند سرعت زیاد و سبقت غیر مجاز، عبور از مسیر مخالف و راه بندان در محل حادثه خودداری کنند.

مدیر هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد:از عموم مردم خواهشمندیم هنگام مواجه شدن با صحنه تصادف با تجمع در محل حادثه باعث ازدیاد جمعیت نشوند خصوصا در بزرگراه‌ها و مسیر‌های پرتردد در هنگام شب، چرا که امکان وقوع حادثه وجود داشته و عملکرد دستگاههای امدادی را نیز کند می کند.

انتهای پیام/ح

دو واژگونی همزمان در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار