تاکنون ۷۳ هزار و ۵۰۰ هزار ویزا برای زائران اربعین در فارس صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: از ابتدای زمان صدور روادید برای ایام اربعین تاکنون ۷۳ هزار و ۵۰۰ هزار روادید در استان فارس صادر شده است.

وی، تعداد متقاضیان صدور روادید در استان را ۷۶  هزار نفر اعلام کرد و افزود: صدور روادید شبانه روزی در حال انجام است و تلاش می‌شود روادید همه زائران استان فارس تا فردا صادر شود.

زینلی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر صدور روادید جعلی در استان فارس گزارش نشده است، ادامه داد: قبل از این و توسط دستگاه‌های مسئول جاعلانی در سایر استان‌ها دستگیر شدند که هزار و ۲۰۰ روادید جعلی نیز مربوط به فارس بوده است.

زینلی صدور ویزای جدید برای کسانی که برای آن‌ها ویزای تقلبی صادر شده بود را یکی از دلایل تاخیر در صدور ویزا‌ها دانست و گفت: حجم بالای تقاضا برای صدور ویزای کشور عراق از دیگر دلایل تاخیر در صدور روادید بوده است.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه هزینه صدور روادید ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است، تاکید کرد: زائران فقط به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز مراجعه کنند و هزینه صدور روادید را به صورت دستی پرداخت نکنند.

پارسال در استان‌های فارس و بوشهر ۶۰ هزار ویزا صادر شد، که امسال در استان فارس تاکنون بالغ بر ۷۳ هزار ویزا صادر شده است.
انتهای پیام/ر

صدور بیش از هزار ویزای جعلی برای فارسی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار