مقیمی گفت:‌ اگر همه دستگاه‌ها کمک کنند، در یک دوره زمانی کوتاه می‌توانیم معتادان متجاهر، زنان خیابانی و کودکان کار را ساماندهی کنیم.

ساماندهی سریع زنان خیابانی و معتادان متجاهر، مشروط به کمک سایر دستگاه‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در مراسم بهره‌برداری از مرکز فرویت‌های خدمات اجتماعی که عصر امروز(چهارشنبه) در منطقه 9 شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: کار امروز، اقدامی است که در دین ما بسیار بر آن سفارش شده و از ما خواسته‌اند که در کار خیر تلاش کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه کمک رسانی به افراد نیازمند یکی از کارهای خیر است، تصریح کرد: افرادی در جامعه هستند که از نظر مالی، عاطفی و فکری نیاز به کمک دارند و انواع مشکلات باعث می‌شوند که آن‌ها به کمک دیگران نیاز پیدا کنند و راه‌اندازی این مجموعه به این منظور است که این افراد دستشان را جلوی دیگران دراز نکنند.

وی با تاکید بر اینکه این کار باید طی سال‌های گذشته انجام می‌شد، افزود: امروز اگر همه دستگاه‌ها کمک کنند، در یک دوره زمانی کوتاه می‌توانیم با استفاده از این مراکز زنان خیابانی، معتادان متجاهر و کودکان کار را به خوبی ساماندهی کنیم.

مقیمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم این مجموعه دولتی نشود، گفت: شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و سازمان‌های مختلف نظیر وزارت بهداشت و نیروی انتظامی برای برقراری این مرکز تلاش‌های زیادی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار