افشانی گفت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری حل آسیب‌های اجتماعی است، لذا در راستای حل معضلات بافت‌های فرسوده به پلیس کمک خواهیم کرد.

کاظمی / اقتدار پلیس در گرو اعتماد مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی افشانی شهردار تهران در نشست مشترک شهرداری تهران با نیروی انتظامی که عصر امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر خلاف سایر نیروهای مسلح که فقط در زمان جنگ مشغول مبارزه هستند، در هر زمان دیگری هم مشغول مبارزه است.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه افتخار میزبانی از پرسنل ناجا را دارد،ضمن تبریک هفته  نیروی انتظامی افزود: همه کسانی که دارای مسئولیت اجتماعی هستند می‌دانند که امنیت نعمتی بزرگ و بدون جایگزین است.

افشانی با بیان اینکه نقش امنیت در جامعه مثل نقش هوای پاک در جامعه است، گفت: مردم در حالت عادی قدر هوای پاک را نمی‌دانند، اما اگر گرفتار هوای ناپاک شوند قدر آن را خواهند دانست.

شهردار تهران با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه نعمت دنیا امنیت و سلامت است، گفت: امنیت زیربنای عمران، آبادانی و توسعه است.

وی افزود: اگر در کشور پروژه عمرانی ایجاد می‌شود، نیروی انتظامی هم در آن سهم دارد، زیرا امکان ندارد در یک جامعه ناامن توسعه صورت بگیرد و اگر امنیت خدشه‌دار شود چیزی از توسعه دیده نمی‌شود.

افشانی با بیان اینکه همه پرسنل ناجا در عمران و آبادی نقش والایی دارند، تصریح کرد: امروز جامعه ما مدیون همه کسانی است که نقش آفرینی کرده‌اند.

شهردار تهران با بیان اینکه مردم فهیم ما خود عامل اصلی امنیت هستند، گفت: نیروهای مسلح به صورت شبانه‌روزی عامل و حافظ امنیت هستند.

وی با بیان اینکه پلیس ما باید پلیس اجتماعی باشد، افزود: اقتدار به این نیست که قدرت بدنی و اسلحه نشان دهیم، بلکه اقتدار همان اعتماد مردم به ناجا  است.

افشانی با بیان اینکه وضعیت ناجا رو به بهبود است، خطاب به نیروهای ناجا گفت: صبر و بردباری بهترین ابزار ناجا است و هنر شما این است که هنگام خشم مدارا کنید.

شهردار تهران با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته تصریح کرد: اگر صبر  شما نبود قطعا فضا تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری در کنار نیروی انتظامی است، افزود: برای ساخت کلانتری‌ها کمک خواهیم کرد.

افشانی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما حل آسیب‌های اجتماعی است و به این منظور در راستای حل معضلات بافت‌های فرسوده کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
شهرداری اگه میتونست مترو رو تو بافت فرسوده میزد که جا برای دوچرخه هم نیست چه برسه به اتوبوس و مینی بوس
آخرین اخبار