دهقانی با بیان اینکه نیروی انتظامی از ترانزیت موادمخدر به اروپا جلوگیری می‌کند، گفت: امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه در نهمین نشست خبری نیروی انتظامی با حضور سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین المللی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی جدای از ملت نیست و در کنار ملت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند بعدی و چند لایه‌ای است، گفت: نیروی انتظامی در هر کشوری نیرویی است که به صورت مستقیم با امنیت در ارتباط است.

دهقان با اشاره به اینکه امنیت در حوزه‌های اقتصای، سیاسی و اجتماعی بسیار مهم است، تصریح کرد: عوامل دورنی همچون اعتیاد و بیکاری می‌تواند عوامل داخلی را خدشه دار کند، همچنین عواملی چون دخالت نظامی، اشتغال و عدم احترام به حاکمیت دولت‌ها می‌تواند امنیت هر کشور را به خطر بیندازد.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران در ۴۰ سال گذشته به خاطر سیاست‌ها و عدم تأمین خواسته‌های قدرت‌های بزرگ مورد ناملایمتی‌ قرار گرفت، افزود: امنیت ایران همواره مورد هدف بوده است.

دهقانی ادامه داد: قدرت‌های بزرگ با اقداماتی همچون کودتا و جنگ 8 ساله به دنبال براندازی ایران بودند. در طول هشت سال دفاع مقدس ایران مورد تحریم‌های زیادی قرار گرفت و کشور عراق از سوی کشور‌های بزرگ حمایت می‌شد.

وی ادامه داد: آمریکا با همکاری برخی از کشور‌ها با تجزیه طلبی، ترور و تحریم در طول عمر انقلاب اسلامی به دنبال شکست ایران بود، اما ایران همواره سربلند بوده است.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه با ترور ۱۷ هزار نفر در ایران گفت: امروز تروریست‌ها حتی در آمریکا زندگی می‌کنند؛ امروز آمریکا، ایران را به عنوان کشوری که در سال‌های اخیر همواره با داعش و القاعده در جنگ بوده، حامی گرو‌های تروریستی می‌داند و به راحتی به تروریست مجوز تظاهرات بر علیه ایران می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز در مرز‌ها با مواد مخدر مبارزه و از ترانزیت آن به اروپا جلوگیری می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با موادمخدر ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز تقدیم و از ترانزیت موادمخدر به اروپا جلوگیری کرده است، این در حالی است که امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار