فیلم 135 دقیقه ای انار، تولید سیمای مرکز کرمان که با روایتی واقعی سعی کرده، معضل حفر چاه های غیر مجاز را به نمایش در آورد، آماده ی پخش از شبکه های سیما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حفر چاه های غیر مجاز معضلی است که با خشکسالی تهدید بزرگی بر مناطقی است که بارش سالیانه کمتری دارند که شهرستان انار در استان کرمان از این گونه مناطق است.

فیلم تلویزیونی انار با روایتی واقعی سعی کرده است این معضل را به نمایش در آورد. مدت زمان این فیلم، 135 دقیقه و تولید سیمای مرکز کرمان است. فیلم تلویزیونی انار با حضور بازیگران معروفی چون: زهره فکورصبوردر نقش گلنار، جلیل فرجاد در نقش حاج رحمان ، مونا غمخوار در نقش شهره، مهدی امینی خواه در نقش شهروز، کرامت رودساز در نقش مصیب آماده پخش از شبکه های سراسری و شبکه استانی سیمای مرکز کرمان است.

حسین حلاج نویسنده و کارگردان این فیلم است و مهدی ملک قاسمی و سمیه ساربان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

خلاصه ای از فیلم ((حاج رحمان که از چهره‌های با نفوذ شهر است قصد دارد سرمایه داران انار را مجاب کند تا در پروژه ساخت شهرک صنعتی سرمایه گذاری کنند. از سوی دیگر “مصیب” با حفر چاه غیرقانونی تلاش می‌کند با جذب پول از کشاورزان کلاهبرداری کند. در این میان سرقت پسته‌های «شهروز» پسر حاج رحمان، جریانات پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند…))

انتهای پیام/ب

فیلم تلویزیونی انار تولید سیمای مرکزکرمان آماده پخش از شبکه های سیما

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.