معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در یک سال گذشته در خیابان‌های مختلف از جمله بزرگمهر، ولیعصر، صغیر، شریف واقفی، قدس، تقاطع پیروزی در خیابان هشت بهشت اصلاحات هندسی‌ کوچکی در حال انجام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اظهارکرد: در اپلیکیشن اصفهان ترافیک تمام اطلاعات راجع به شهر اصفهان از حمل و نقل تا مسیریابی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، پارکینگ‌ها، دوربین‌ها، سرویس‌های خدماتی و بهداشتی، رستوران‌ها، نانوایی‌ها، عابر بانک‌ها و ... وجود دارد.

وی با اشاره به روان‌سازی ترافیکی و راست‌گردها به دنبال اصلاحات هندسی‌ سطح معابر، گفت: در یک سال گذشته در خیابان‌های مختلف از جمله بزرگمهر، ولیعصر، صغیر، شریف واقفی، قدس، تقاطع پیروزی در خیابان هشت بهشت اصلاحات هندسی‌ کوچکی در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در خصوص گلوگاه‌های ترافیکی شهر اصفهان نیز تصریح کرد: یکی از ردیف‌هایی که در مناطق پانزده‌گانه وجود دارد بحث گلوگاه‌ها و بازگشایی معابر است که بیشتر در مناطق یک، سه، پنج صورت می‌گیرد، زیرا با آزادسازی یکی دو خانه یک گذرگاه باز می‌شود.

وی ادامه داد: این اتفاق به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و آخرین مصداق آن نیز گذر آقا نورالله نجفی در منطقه سه خیابان نشاط است که تا پایان امسال بازگشایی آن انجام می‌شود.

صلواتی تاکید کرد: در حال بررسی هزینه‌های چندین مورد گلوگاه‌ ترافیکی عمده در سطح معابری همچون پل شهید شاهمرادی هستیم تا چگونگی ورود به شهر اصفهان تسهیل شود، اما متاسفانه برخی نقاط اجباری وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.