معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری اصفهان از بهره برداری خط مونتاژ نخستین و بزرگترين کارخانه موتور برقی در روزهای آینده با حضور مدیران ملی و استانی در شهرستان شهرضا خبر داد.

 علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت : خط تولید كارخانه کویرموتور با توجه به درخواست بازار ، ظرفیت تولید 130 هزار دستگاه در سال را دارد.

وی افزود: این موتورها دارای گواهینامه استاندارد ملی است و مهمتر از آن با پلاک ملی به شهروندان ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان گفت : از نکات مثبت این محصولات پاکرو می‌توان به شارژ شدن آن با استفاده از برق شهری اشاره کرد که به ازای 8 ساعت شارژ مسافتی نزديك به 50 کیلومتر را طی مي‌کند.

وی ادامه داد: باتوجه به آلودگی موتورهای بنزینی که تقریباً معادل 6 خودرو سواری است با جایگزینی هر موتور برقی در واقع می‌توان به میزان قابل توجهی از آلودگی هوا و صوت شهر را کاهش داد.

صلواتی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک با همکاری این تولید کننده درحال رایزنی با بانک‌های عامل جهت فروش اقساطی این محصولات به شهروندان می‌باشد.

وی افزود : از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک ایجاد زیرساخت‌ها و انجام طراحی و ساخت ایستگاه‌های شارژ جهت نصب در مناطق مرکزی شهر جهت تسهیل در استفاده شهروندان از این وسایل پاکرو است ، همچنین در برنامه‌های بلندمدت مدیریت شهری ، ایجاد طرح ممنوعیت تردد موتورهای بنزینی در منطقه مرکزی و تاریخی شهر است.

به گفته علیرضا صلواتی در آینده نزدیک کارخانه های دیگری در کشور موتورهای برقی را در انواع مختلف و بنا به سلیقه شهروندان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/م

کاهش قابل توجه آلودگی هوا و صوتی با بکارگیری موتورهای برقی در اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار