مسئول کشتی فرنگی استان کرمانشاه گفت : ۷۷ کشتی گیر از سراسر استان در دو روز با هم رقابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران قدرتی مسئول کشتی فرنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان طی دو روز در سالن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت : ۷۷ کشتی گیر از سراسر استان در این دو روز با انجام ۱۰۸ مسابقه باهم رقابت کردند.

وی گفت : در پایان این رقابت ها، تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های صحنه و اسلام آباد غرب درجایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مسئول کشتی فرنگی استان کرمانشاه سطح کیفی مسابقات را بالا توصیف کرد و گفت: از هفته آینده اردویی با حضور نفرات برتر این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که آبان برگزار می‌شود برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کشتی فرنگی کرمانشاه نسبت به دوره‌های گذشته روند روبه رشدی دارد، عنوان کرد: توجه مردم به کشتی فرنگی در کرمانشاه خوب است، اما زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای این رشته فراهم نیست.

قدرتی برلزوم حمایت دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها از کشتی فرنگی استان تاکید کرد و افزود: کشتی فرنگی کرمانشاه نیاز به سرمایه گذاری دارد تا قهرمان جهان پرورش دهد.

وی تصریح کرد: بودجه‌ای هم که در اختیار ما قرار داده می‌شود، تنها برای بحث اعزام ورزشکاران به مسابقات است.

مسئول کشتی فرنگی کرمانشاه بابیان اینکه باید توجه به کشتی فرنگی در رده پایه مورد توجه جدی قرار گیرد، یادآورشد: پتانسیل‌های بسیار خوبی در این رشته داریم، اما بستری فراهم نمی‌شود که رشد کنند .

 

 

انتهای پیام/

کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی قهرمانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.