رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت:مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه در روزهای 26 و 27 مهرماه در شهر کرمانشاه و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

محمد حسین محبی  رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت:مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه در روزهای 26 و 27 مهرماه در شهر کرمانشاه و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

محبی ادامه داد: کشتی گیران حاضر در این مسابقات متشکل از نفرات منتخب شهرستان های استان ، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی شهرستان کرمانشاه و نفرات منتخب کادر فنی استان کرمانشاه هستند.

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  گفت: این مسابقات به نام پهلوان مرحوم مصطفی کیانی نامگذاری شده است تا یاد و خاطر این پهلوان کرمانشاهی گرامی داشته شود. 

محمد حسین محبی  بیان کرد:  نفرات برتر با نظر کادر فنی در قالب تیم استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی قصرشیرین برگزار می شود حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه  ورزش کشتی در استان کرمانشاه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به ورزش پهلوانی شهرت دارد گفت: امیدواریم که  با آمادگی خوبی که در ورزشکاران کرمانشاهی است  در مسابقات پیش رو  کارنامه درخشانی ثبت کنیم.

انتهای پیام/ز


برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان  به نام پهلوان مرحوم مصطفی کیانی در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.