نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از فعالیت 23 پزشک متخصص در اسدآباد تا پایان آبانماه خبر داد.

فعالیت 23 پزشک متخصص در اسدآباد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبررنجبرزاده نماینده اسدآباد درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارما بیان کرد: متخصصین اورولوژی و جراحی مغزواعصاب از تخصصهای جدیدی هستند که با توجه به نیازشهرستان به مجموعه ی درمانی اسدآباد افزوده خواهند شد.

وی با اشاره  اینکه رایزنی های با دکترلاریجانی ؛ معاون وزیربهداشت جهت افزوده شدن فوق تخصص گوارش و غدد انجام داده ایم تصریح کرد:  در صورت موافقت وزارتخانه با این موضوع فوق تخصص گوارش از یکی از مراکز استان همدان یا کرمانشاه هفته ای دو روز در دیارسیدجمال بیماران را مداوا خواهد کرد.

عضوهیئت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به وجود متخصصین ارتوپد،چشم،داخلی و اطفال در اسدآباد عنوان کرد: در 4 تخصص ذکر شده نیز شاهد افزوده شدن یک پزشک جدید خواهیم بود.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش به موافقت دکترجان بابایی؛معاون وزیربهداشت با اختصاص سه میلیاردتومان برای خریدتجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت:راه اندازی مرکز mri نیز نیاز به تامین اعتبار دارد که یک میلیارد تومان آن از ناحیه ی دانشکده علوم پزشکی شهرستان تأمین شده است.

نماینده اسدآباد در پایان به کمبود پزشک عمومی در بیمارستان قائم(عج) اشاره داشت و عنوان کرد: راه حل مابرای حل این موضوع استفاده از پزشکان مراکز درمانی روستاها در شیفتهای عصر است که در صورت انجام از لحاظ مالی به نفع پزشکان و از لحاظ راحتی به نفع همشهریان خواهد بود.

انتهای پیام/

افزایش پزشک متخصص در اسدآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.