رئیس علوم پزشکی همدان گفت: در یکسال گذشته برای شبکه بهداشت و درمان نهاوند در بخش سلامت و بهداشت و درمان ۱۰۰میلیارد تومان هزینه شده است.

هزینه ۱۰۰میلیارد تومانی برای بخش سلامت نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر حبیب الله موسوی بهار در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: از ۱۰۰میلیارد تومان هزینه شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ۲۰ میلیارد تومان آن از کمک های مرکز استان بوده است.
وی گفت: در سراسر استان همدان۶۰ میلیارد تومان برای بهداشت و درمان فقط در بخش بهداشت دهان و دندان دانش آموزان استان همدان خدمات دندان پزشکی انجام شده است.
در ادامه این نشست حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شهرستان نهاوند بخصوص ۷هزار نفری که در آزمون استخدامی بیمارستان شهید قدوسی شرکت کرده اند از روند جذب افراد غیر بومی گلایه دارند.
وی بیان کرد: مهمترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند کمبود پزشک متخصص در برخی قسمت ها، داروخانه، جذب برخی از افراد در آزمون های قبلی بدون طی مراحل استخدامی با پارتی بازی که می توانم آنها را معرفی کنم البته در مورد این آزمون نمی دانم به چه شکلی عمل شده است.

انتهای پیام/س

۱۰۰میلیارد تومان برای بخش سلامت نهاوند هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.