فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق نوزاد 2 روزه در کمتر از 24 ساعت در این استان خبر داد.

جزئیات ربوده شدن نوزاد 2 روزه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی گزارش سرقت نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات اوليه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بيمارستان مشخص شد، مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل از آن درب خارج و سوار بر يک دستگاه تاکسی پرايد شده و بعد از حدود 5 دقيقه خانمی از درب بيمارستان خارج و پس از سوار شدن به تاکسی محل را ترک می کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: با تعامل صورت گرفته با واحد تاکسيرانی، یکی از رانندگان در این خصوص شناسايی و به پليس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در تحقيقات صورت گرفته، راننده تاکسی در اظهاراتش گفت، در جلو بيمارستان فاطميه برای مسافرکشی توقف کرده بودم که خانمی که خود را ساکن یکی از مناطق شهر همدان معرفی می کرد به من مراجعه و بيان داشت فرزندم در بيمارستان است ،در درب پشت بیمارستان توقف کن تا ما را به منزل برسانی.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: راننده در ادامه اظهاراتش افزود، من در کوچه پشت بيمارستان منتظر آمدن وی شده و پس از پارک کردن خودرو به محوطه بيمارستان رفتم و آن خانم بچه را به من داد و بعد از حدود 5 دقيقه آمد و سوار خودرو شده و او را به منزلش رساندم.

وی در ادامه گفت: منزلی که احتمال می رفت طفل ربوده شده در آن جا باشد شناسایی و در بازرسی از آن، طفل مورد نظر مشاهده و به همراه متهمه برای بررسی بيشتر به پليس آگاهی منتقل شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در تحقیقات فنی و بازجویی های صورت گرفته، متهمه در اظهاراتش گفت، حدود 10 سال است که ازدواج کرده ام و به دلائل پزشکی نمی توانم بچه دار شوم به همين دلیل تصميم به ربودن يك طفل پسر از بيمارستان گرفتم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهمه ادامه داد، با توجه به اين که من به علت نازایی مدتی در بيمارستان مذکور بستری بودم و کارکنان زن بيمارستان مرا می شناختند، پس از شناسایی سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلی به بيمارستان رفته و به اتاقی که مادر و طفل در آن استراحت می کردند وارد شده و به مادر طفل گفتم فرزندت دارای ناراحتی بينایی است که باید توسط پزشک متخصص معاينه و درمان شود و با این ترفند طفل را از وی گرفته و از بيمارستان خارج شدم.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: طفل پس از اخذ نظريه سلامتی و معاينه توسط پزشک و با حضور ماموران حراست بيمارستان فاطميه و  دانشگاه علوم پزشکی  به مادرش تحويل و متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ش

ربوده شدن نوزاد 2 روزه در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار