مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 70 پزشک به بیماران این استان خدمات رایگان ارائه می کنند.  

ارائه خدمات رایگان به بیماران توسط 70 پزشک همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ فاطمه شیرانی، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان از خدمات جامعه پزشکان به بیماران قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بیش از ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص خدمات درمانی ویژه ای را به جامعه بیماران ارائه می دهند.

وی افزود: غالب این پزشکان با موسسات، انجمن ها و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه خیریه و سلامت در ارتباط هستند و بیماران معرفی شده از سوی این موسسات را با شرایط خاص به صورت رایگان درمان می کنند.

مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در این راستا همکاری و تعامل پزشکان با موسسات و سمن‌های خیریه تا حدی است که برخی از پزشکان، حمایت های مالی از برخی بیماران را نیز انجام می دهند.

شیرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره رسالت های خطیر و بی بدیل پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستانی افزود: پرستاران به عنوان مدیران داخلی در مراکز درمانی و بیمارستانها می توانند سطح و میزان خدمات ارائه شده جامعه پزشکان به مردم را تبیین کنند.

وی با تاکید بر این که باید ترویج فرهنگ قدرشناسی در جامعه اشاعه یابد، گفت: همه مردم به ویژه پرستاران قدردان خدمات پزشکان هستند.

انتهای پیام/ب

70 پزشک همدانی به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار