مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان رزن خبر داد.

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه تیرماه امسال درمانگاه تأمین اجتماعی رزن با 60 میلیارد ریال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید، افزود: انبار دارویی بیمارستان دکتر غرضی ملایر با 40 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی بیان کرد:‌ طرح‌ ارتقای هتلینگ بیمارستانی در بیمارستان آتیه همدان با 32 میلیارد ریال در چهار محور ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی، امکانات رفاهی و بهسازی بهداشتی به سرانجام رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از اجرای فاز اول طرح‌های ارتقای هتلینگ در بیمارستان غرضی ملایر با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال خبر داد و افزود: این طرح در چهار محور ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی، امکانات رفاهی و بهسازی بهداشتی انجام شد.

صفری با اشاره به خرید زمین درمانگاه شهرستان بهار به متراژ یک‌هزار و 580 متر مربع، اظهارکرد: اعتبار صرف شده برای خرید این زمین 1.6 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه پس از اخذ موافقت اصولی و طی تشریفات اداری برای دریافت پروانه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار، زمین خریداری شد، گفت: امیدواریم این درمانگاه را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم تا مردم شهرستان بهار نیز از طعم شیرین خدمات درمانی رایگان برخوردار شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به بازسازی اورژانس، واحد تغذیه، لابی انتظار، بخش اطفال و سردر بیمارستان دکتر غرضی ملایر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، گفت: اورژانس بیمارستان آتیه در راستای استقرار استانداردهای اعتبار بخشی با 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/ب

تجهیز جایگاه بی‌خطرسازی پسماند عفونی بیمارستان تامین اجتماعی همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.