مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آلزایمر همدان گفت: کمبود بودجه و بروکراسی‌های اداری مانع راه‌اندازی انجمن آلزایمر شده است.

مغفول ماندن انجمن آلزایمر در پیچ وخم اداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن برجیسیان ، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آلزایمرهمدان افزود: علی‌رغم تلاش هایی که برای راه اندازی انجمن آلزایمر در همدان انجام شده است اما بدلیل تشریفات اداری و کمبود منابع مالی ، حرکت این انجمن به کندی پیش می رود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی هیچ گونه کمک مالی به ما نکرده است، ادامه داد:از دانشگاه خواستیم تا برای شروع به کار این انجمن 10 میلیون تومان به ما قرض بدهد تا در عرض دو سال این پول را به دانشگاه برگردانیم اما متاسفانه نپذیرفتند.

مدیرعامل انجمن آلزایمر همدان اظهار داشت: برای راه‌اندازی و عضو گیری این انجمن نیازمند کمک مالی هستیم تا در ادامه با خدمت رسانی به بیماران و کمک خیران بتوانیم هزینه‌های آن را جبران کنیم.

برجیسیان خاطر نشان کرد: از آبان ماه سال 95 مقدمات تاسیس این انجمن را آغاز کردیم اما متاسفانه بروکراسی‌های اداری تا کنون اجازه ثبت این انجمن را نداده است.

این مسئول با بیان اینکه مهم‌ترین هدف راه اندازی انجمن آلزایمر، شناسایی بیماران و پشتیبانی از آنان است بیان کرد: با شناسایی بیماران مبتلا به آلزایمر و آموزش های پیشگیرانه می توانیم از نشر این بیماری در میان مردم پیشگیری کنیم.

مدیرعامل انجمن آلزایمر همدان گفت: تا کنون چهار پزشک متخصص مغز و اعصاب داوطلب همکاری با انجمن و ویزیت رایگان بیماران شده اند.

وی یاد آور شد: با راه اندازی انجمن آلزایمر، هر یک از پزشکان هفته ای یک مرتبه بدون دریافت وجه به مداوای بیماران می‌پردازند.

انتهای پیام/ج

انجمن آلزایمردر پیچ خم اداری مغفول مانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.