استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر گفت: پروژه‌های مختلف زیرساختی در بافت تاریخی بوشهر باید در اجرایی آن تسریع شود.

تسریع در اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر با تاکید بر تامین قیر مورد نیاز پروژه‌های شهرداری‌های استان بوشهر بیان داشت: برای تسریع در پروژه‌های عمران شهری باید در تامین قیر شهرداری‌ها پیگیری شود.

عبدالکریم گراوند ، با اشاره به اینکه طرح ملی بازآفرینی در ۴ شهرستان استان بوشهر اجرایی شده است گفت: برای اجرای این طرح در شش شهرستان دیگر نیز باید پیشنهادات لازم برای اجرا در سال ۱۳۹۸ ارائه تا پس از تصویب، در محلات این شهرستان عملیاتی شود.

وی ساماندهی فضای شهری و معابر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها باید از مکانیزم‌های تشویقی استفاده شود.

گراوند با تاکید بر توجه به مناسب سازی اجرای طرح‌های عمران شهری ویژه افراد معلول و سالمندان تصریح کرد: برای اجرای خانه امید ویژه بازنشستگان بوشهری باید زمین مورد نیاز تامین و در اختیار آنان برای ساخت این پروژه گذاشته شود.

وی، پلاک‌گذاری و اسفالت کوچه‌ها را در اولویت برنامه‌های شهرداری دانست و افزود: در استقرار گروه‌های تسهیل‌گری در محلات باید ارتباط آن‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای افزایش تعامل با مردم و ساکنان فراهم شود.

استاندار بوشهر اجرای طرح کاداستر در استان را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر توجه به تعویض سند‌های دفترچه‌ای با سند تک برگی تصریح کرد: سند‌های دفترچه‌ای تا سال ۱۳۹۹ از اعتبار دریافت خدمات ساقط می‌شود که در این زمینه باید با اطلاع رسانی در تسریع صدور سند تک برگی اقدام شود.

گراوند با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بافت تاریخی بوشهر گفت:پروژه‌های مختلف زیرساختی در بافت تاریخی بوشهر باید در اجرایی آن تسریع شود.

وی با تاکید بر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر گفت: در راستای ساماندهی محلات ۳۵ هکتاری بافت تاریخی بوشهر باید در اجرای طرح جمع آوری فاضلاب و اجرای شبکه زیرزمینی برق اقدام شود.

انتهای پیام/م

اجرای پروژه‌های زیرساختی در بافت تاریخی بوشهر تسریع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.