۴۵ میلیون تومان کمک هزینه خدمات ازدواج به نوعروسان رامسری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه بیش از ۴۵ میلیون تومان در ۶ ماه نخست امسال برای کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان زیر پوشش پرداخت شده است، گفت: ۲۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

وی با اشاره به طرح کوثر طرحی که به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان اجرا می‌ شود، افزود: نیکوکاران دراین طرح ۱۹میلیون تومان به صورت غیر نقدی به نوعروسان کمک کردند که این کمک‌ ها در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه ۱۵ درصد از صدقه مردم شهرستان رامسر بر اساس تسهیم حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد برای تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت تخصیص می‌ یابد، گفت: مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح کوثر موجب می‌ شود تا بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن لوازم ضروری زندگی مشترک نوعروسان زیرپوشش را تأمین کرد.

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌ های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: این نهاد با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان زیرپوشش علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون زدگی آن‌ ها نیز است.

سرایی با تقدیر از همراهی و کمک‌ های خیران و مردم نوعدوست رامسر با کمیته امداد گفت: با مشارکت نیکوکاران می‌ توان در ارائه خدمات به مددجویان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/ م

هزینه ۴۵ میلیون تومانی برای خدمات ازدواج در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.