لزوم هوشیاری مردم در برابر تفرقه افکنی دشمنان پیرامون پیاده روی اربعین حسینی

نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد بر لزوم هوشیاری مردم در برابر تفرقه افکنی دشمنان پیرامون موضوع پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان در نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به حماسه اربعین حسینی، حضور میلیون‌ها انسان عاشق از ۴۰ کشور دنیا را نشانه وحدت و اتحاد تمام ادیان الهی بر محور امام حسین (ع) نام برد و گفت: اربعین روز جدا شدن صف حق از باطل و فرصتی مناسب برای خود سازی، همدلی، انسجام اجتماعی، قدرت نمایی در برابر دشمنان و معرفی مکتب اهل بیت (ع) به عنوان تنها مکتب نجات بخش در دنیاست.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دنیا متوجه امام حسین (ع) شده است، پیاده روی اربعین حسینی را فرصتی برای خنثی سازی توطئه دشمنان در بحث شیعه هراسی دانست و افزود: امروز دشمنان در این اجتماع میلیونی بیکار ننشسته اند بلکه درصدد هستند تا با اختلاف افکنی و طرح مباحثی مانند ایرانی و عراقی و یا شیعه و سنی بین مسلمانان و شیعیان تفرقه ایجاد کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان سپس خطاب به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی گفت: مواظب حرکات تفرقه افکنانه دشمنان بویژه آمریکا و صهیونیست‌ها باشید.

وی  افزود: هر حرکت و سخنی در جهت دو دستگی و اختلاف میان مسلمانان به ویژه شیعیان، کار استکبار جهانی و حرام است.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از خطبه ها، به حادثه تروریستی میرجاوه که منجر به اسارت جمعی از مرزبانان ایران اسلامی شد، اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان مهمترین دستاورد این نظام که همان امنیت و ثبات است را هدف گرفته اند که در این راستا مسئولان امنیتی باید بیشتر مواظب باشند و نگذارند دشمنان به این هدف پلید خود برسند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: در حالیکه امروز دشمنان ما با ارائه تصویری غلط از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان قصد سیاه نمایی دارند، موفقیت‌های پی در پی جوانان ما و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون تصویری واقعی و انکار ناپذیر از حقیقت نظام است که به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به ۲۹ مهرماه روز صادرات اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در تولید محصولات مختلف، مسئولان حمایت بیشتری از این قشر مولد جامعه داشته باشند و با برطرف کردن مشکلات آن‌ها زمینه را برای تولید و صادرات بیشتر فراهم کنند.

وی  با تسلیت سالروز رحلت عالم نستوه مهدوی کنی، بخشی از خدمات وی در انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد.

در حاشیه نماز جمعه این هفته خرم آباد، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

انتهای پیام/م

هوشیاری مردم در برابر تفرقه افکنی دشمنان پیرامون موضوع پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.