امام جمعه الیگودرز گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با الگو برداری از دوران دفاع مقدس ایران اسلامی توانسته اند شکست‌های سنگینی را به مستکبران جهان تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) گفت: امروز باید در برابر توطئه‌ها و نفوذ‌ها ولایت را تنها نگذاشته چرا که برخی از اقوام ونزدیکان امام حسین (ع) نیز بدلیل دنیا طلبی دست از حمایت این امام مظلوم برداشتند.

وی ادامه داد: امروز افرادی که بدنبال دنیا وحقوق‌های نجومی هستند قطعا ولایت را یاری نخواهند کرد ودر مقابله با بنی امیه و بنی عباس که آمریکا واسرائیل و نفوذی‌ها سر تعظیم فرود خواهند آورد.

امام جمعه الیگودرز ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان جبهه مقاومت در برابر دشمنان پیروز‌هایی چشمگیری بدست آورده اند به گونه‌ای که سران کشور‌های امریکایی و اروپایی در محافل و مجالس مختلف به این پیروزی‌ها اعتراف نموده اند، جبهه مقاومت با الگو برداری از دوران دفاع مقدس ایران اسلامی توانسته شکست‌های سنگینی را به مستکبران جهان تحمیل کند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن تشکر وقدردانی از عزاداران حسینی و دستگاه‌ها ونهادی نظامی وانتظامی در برگزاری مراسم عزاداری به حضور پرشور جوانان شهرستان نیز اشاره کرد وبیان نمود: امروز نسل سوم انقلاب در همه صحنه‌ها حضورچشمگیر وانقلابی دارند عزاداری در روز عاشورای حسینی نمونه‌ای از آن است، اما متاسفانه برخی مسئولین بجای کمک به این جوانان مشکلاتی را برای آن‌ها وملت ایران بوجود می‌آورند یا آن‌ها را رها کرده اند.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: جوانان انقلابی ثابت نموده اند که با الگو برداری از قیام عاشورا حاضرند که برای حفظ اسلام وارزش‌های انقلاب از خود گذشتگی کنند وظیفه مسئولین که مشکلات جوانان را حل کنند.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط اقتصادی عده‌ای از خانواده‌ها برای تهیه پوشاک و لوازم التحریر نیازمند حمایت همه شهروندان هستند که وظیفه همه ماست تا این عزیزان را یاری کنیم.

انتهای پیام/م

رزمندگان جبهه مقاومت با الگوبرداری از دفاع مقدس مستکبران را شکست داده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.