امام‌جمعه کوهدشت گفت: بزرگنمایی مشکلات و اینکه بگوییم همه‌چیز خراب است، بسیار خطرناک بوده و این دقیقاً هدف جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفای ایشان، اظهار داشت: حضرت اباعبدالله (ع) و شهدای کربلا باقدرت و در عین اسارت، روحیه خود را نباختند و با حکومت جور مبارزه و در برابر طاغوت ایستادگی کردند و انقلاب و قیامى برپا کردند که حرکتى کاملاً سیاسى، اجتماعى و هماهنگ باروح تعالیم اسلامى بود.

وی افزود: شیعه بایستی همیشه بیدار باشد که دچار تشتت و اختلاف نشود چراکه زمینه‌ساز فتنه و شکست خواهد بود و دشمنان درصدد هستند با ایجاد شبهات به‌نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به این‌که قیام امام حسین (ع) یک اقدام کاملاً سیاسى و الهی بود، اظهار داشت: هیئت‌ها بایستی در عین سیاسى بودن، سیاست زده نباشند، زیرا سیاست ما عین دیانت ما بوده و هیئت سکولار و عزادارى فارغ از سیاست از خط اباعبدالله (ع) منحرف‌شده است.

طهماسبی تصریح کرد: روشنگری‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در راستای ابلاغ پیام عاشورا روى امویان را در تاریخ سیاه نموده و قیام امام حسین (ع) و راه پاک او را جاودانه کرد.

وی ضمن اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد اینکه دفاع مقدس مدیریت جهادی را به ما آموخت، یادآور شد: دوران هشت‌ساله دفاع مقدس الگویی بزرگ برای جهان شمرده می‌شود و باعث شد دوست و دشمنان خود را در عالم را بشناسیم.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به بازگشایی مدارس، سند تحول آموزش و پروش را قرآن محور برشمرد و عنوان داشت: فرزندان ما بایستی متدین تربیت شوند چراکه اسلام برای علم ارزش بسیاری قائل است، یک دبیر اگر رفتارش مناسب نباشد دانش‌آموز تحت تأثیر این رفتار قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها تبلیغات دشمن بسیار زیاد است، منکر گرانی‌ها و برخی سو مدیریت‌ها نیستیم و خواهان برخورد قاطع محاکم قضایی هستیم، ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان از بین خواهد رفت.

طهماسبی گفت: بزرگنمایی مشکلات و اینکه بگوییم همه‌چیز خراب بوده، بسیار خطرناک است و این دقیقاً هدف جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان است.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم هوشیاری در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن اظهار کرد: مجلس بایستی شفاف مراقب شیطنت برخی از کنوانسیون‌ها باشد و در کمیسیون‌ها به بررسی موارد مطرح‌شده به‌طور دقیق بپردازد.

وی در پایان با اشاره به هراس اسرائیل از قدرت و نقش ایران در منطقه گفت: خط مقاومت نباید تضعیف شود، الآن برخی دشمنان درصدد این هستند که اوضاع عراق را خراب نموده و احزاب سیاسی این کشور را مقابل هم قرار دهند چراکه این خطی است که شروع‌شده و ریشه دشمنان را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/م

بزرگنمایی مشکلات هدف جنگ رسانه‌ای دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.