رئیس کمیته امداد کشور گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و شرایط اقتصادی مددجویان یارانه پرداختی بیشتری دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به مصوبه هیئت دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی مددجویان یارانه پرداختی بیشتری دریافت می کنند.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم گفت:دراین شرایط بدیهی است که فشار اقتصادی برای تامین هزینه زندگی روی خانواده‌های نیازمندان، بی‌سرپرست و کم درامد جامعه بیشتر است و در چنین شرایطی نیاز است دولتمردان و خیران مساعدت بیشتری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم استان یزد، مردمی خیر، نیکوکار ونوع دوست هستند افزود: مردم این دیار در شش ماهه سالجاری ٣٨درصد بیشنر از مدت مشابه سال گذشته به افراد نیازمند کمک کرده اند وکمک‌های آن‌ها از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان رسیده است.

فتاح همچنین با اشاره به شرایط افراد تحت پوشش کمیته امداد افزود: درحال حاضر کمک ماهانه‌ای که از سوی کمیته امداد به هر تحت پوشش این نهاد پرداخت می‌شود ٢٢۵هزار تومان است که این رقم درشهرستان خاتم بیش از ٢۵٠هزارتومان است واین امر نشانگر اهتمام وحمایت از این افراد است.

وی با مصوبه‌ای که هیئت دولت در یکشنبه هفته آینده خواهد داشت گفت: مستمری تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به غیر از یارانه ۳ برابر افزایش یافته وامسال نیز ١۴درصد به این مستمری اضافه شد بسته‌های حمایتی هفته آینده به تصویب می رسد.

فتاح با اشاره به اینکه درحال حاضر شش درصد جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند بیان کرد: به دلایل مختلف ازجمله تلاش و کوشش مردم شهرستان خاتم این میزان در شهرستان خاتم ٧/۵درصد است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین مسکن مددجویان تحت پوشش است گفت: تعداد واحد مسکن مددجویان در شهرستان خاتم کم است می‌طلبد که مسئولین وخیران نیز مساعدتی داشته باشند.

رئیس کمیته امداد کشور اظهار داشت: برای بهبود وضعیت فعلی، درسراسر کشور برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی وام‌های ضروری قرض الحسنه سقف ۵میلیون تومان، تهیه جهیزیه افراد برداشته شده و برای پرداخت اجاره مسکن و هزینه بهداشت و درمان کمک‌های مؤثری شده است.

انتهای پیام/ص

پرداخت یارانه بیشتر به مددجویان

برچسب ها: کمیته امداد ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان قنبری
۲۱:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
باسلام من یارانه عادی میگیرم.امامعلول هستم.مددجوی بهزیستی هستم.امایارانه من روعادی میدن.چکارکنم درستش کنن