اداره گاز شهرستان خاتم به علت بدهی گاز تعدادی از گلخانه داران و مدارس این شهرستان را قطع کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اداره گاز شهرستان خاتم به علت بدهی گاز تعدادی از گلخانه داران و مدارس شهرستان را قطع کرد.

یکی از گلخانه داران گفت :ما با شرایط اقتصاد و با برداشت محصول نتوانستیم محصول خود را باقیمت مناسب به بازار بفروش برسانیم وبا توجه به اینکه کود، بذر، و.... را باقیمت بالا خریداری کرده ایم اکنون توان پرداخت قبض گاز های خود را نداریم.

وی ادامه داد: بامراجعه به اداره گاز شهرستان از ماخواسته شده که بدهی خود را به‌صورت نقدی پرداخت کنیم ما با این شرایط تولید و فروش در این منطقه توان پرداخت نقدی را نداریم مسئولان ما را حمایت کنند.

فرهمند رئیس اداره گاز شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: باتوجه به اینکه تامین بخشی از منابع مالی هدفمندی یارانه وهمچنین برای پیشبرد پروژه های گاز رسانی به روستاها را شرکت گاز انجام می‌دهد وصول مطالبات را دردستور کار خود قرار داده ایم.

فرهمند افزود: در‌شهرستان خاتم ٣٣گلخانه سبزی و صیفی جات است که ۵گلخانه حاضر به پرداخت بدهی خود نیستند وتعداد٢٢مدرسه در بخش مرکزی هرات است که ٢مدرسه به علت عدم توان مالی گاز آنها قطع شده است و از موقع دریافت اشتراک گاز اقدام به پرداخت قبض‌های گاز خود نکردند.

فرهمند درادامه گفت:درصورت مراجعه مشترکین گاز گلخانه به اداره گاز شهرستان حداکثر مساعدت قانونی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

قطعی گاز گلخانه داران خاتم به علت بدهی

 

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.