در نشست بر هم افزایی دستگاه‌ها برای برگزاری شایسته جشنواره بیست و دوم تولیدات صداوسیمای استان‌ها و ارتقای پوشش بیش از ۹۰ درصدی رادیو و تلویزیون دیجیتال در استان تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره بیست و دوم صداوسیما در نشست مشترک با اعضای شورای معاونان شبکه اترک ، گفت: انسجام درون سازمانی و انتقاد سازنده در کنار انعکاس خدمات، از نقاط قوت صداو سیمای خراسان شمالی در دوره کنونی است.

علی اکبری دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز با ۲۴ ساعته شدن پخش برنامه‌های شبکه اترک ابراز امیدواری کرد و گفت:: ارتباط مستمر با بخش‌های مختلف باید ادامه یابد و مسیر توسعه استان با قوت بیشتری تداوم یابد.

حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی هم با اشاره به میزبانی استان برای جشنواره بیست و دوم تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها گفت: پس از سفر رهبری ، این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی استان است که می‌تواند زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در زمینه‌های مختلف باشد.

وی افزود: هزار و ۱۰۰ نفر از هنرمندان طراز اول ملی از ۳۳ رادیو و تلویزیون کشور در این جشنواره حضور خواهند یافت.

قربانی جم گفت: در کشور ۱۳۰ اثر فاخر با موضوع مدافعان حرم تهیه و تولید شده که چهار مستند فاخر با همین موضوع در خراسان شمالی تولید شد.

مدیرکل صداوسیمای شبکه اترک بر هماهنگی و هم افزایی همه مدیران استانی و مسئولان دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته جشنواره بیست و دوم تولیدات رادیو و تلویزیون استان‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به پوشش ۹۰ درصدی رادیو و تلویزیون دیجیتال استان، ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر مسئولان استان، این شاخص افزایش یابد.

در این نشست عنوان شد: نمایندگان مجلس ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تقویت پوشش دیجیتال مراکز صداوسیما تصویب کردند.

انتهای پیام/ ب 

نشست همدلی و هم افزایی برای برگزاری جشنواره ۲۲ تولیدات ضدا و سیمای استان‌ها در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.