در این نشست هم اندیشی، راهکار‌های رسانه‌ای برای خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار خراسان شمالی، طرح و بررسی شد.

نشست هم اندیشی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه با مدیران شبکه اترکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در نشست با مدیرکل و معاونان صداوسیمای شبکه اترک گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی، پس از دو سال از ایجاد آن در استان، جزء ده استان برتر کشور است.

سرهنگ محمدرضا شجاع افزود: در حال حاضر با توجه به منویات رهبری باید این قرارگاه‌ها به سمت پیشرفت هزار نقطه در کشور پیش بروند که در این حوزه ، به سمت پیشرفت دهستان‌ها در حرکت هستند.

وی به هدفگذاری برای آبادانی ۱۸ دهستان استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: هم اکنون چهار دهستان حصارچه ، گیفان ،  شیرین سو و راستقان با ۸۰ روستا و ۳۵ هزار نفر جمعیت در اولویت قرار دارد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به محرومیت‌های موجود در برخی نقاط استان افزود: این قرارگاه‌ها با کارگروه‌های پنجگانه فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت و معیشت ، اشتغال و زیرساخت عمران برای توسعه دهستان‌ها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شجاع گفت: با جلب همکاری امامان جماعت روستا‌ها و تشکیل شبکه‌های مردمی ، مشکلات حوزه‌های سرمایه اجتماعی ، اشتغال و سلامت رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه استان پایلوت کشوری معیشت و اشتغال است  ، گفت: چهار و نیم میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده تا با هم افزایی و همکاری مردم برای خود مردم کار ایجاد کنیم.

سرهنگ شجاع گفت: بدین طریق سرمایه‌های اجتماعی، اعتماد مردم به نظام اسلامی و اطمینان و فضای آرامش با پرچم ولایت پیش می‌رود و توطئه‌های اقتصادی دشمن ناکام می‌ماند.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای صدا و سیما که متاسفانه هنوز برای مدیران استانی ناشناخته مانده و حلقه اتصالشان قوی نیست گفت: صدا و سیما ، با زبان گویا ، روان و ساده ، در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ، قدرت اثرگذاری بسیار بالایی دارد و مسئولان باید ارتباط خود را با آن ، قوی‌تر کنند تا کار و تلاش و آبادانی در جامعه، عینا دیده شود.

حمید قربانی جم به مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اطمینان داد برای پوشش خبر‌ها و مراسم مختلف و معرفی روستا‌های بالقوه و حتی محروم، از شبکه استانی و سراسری، نهایت همکاری را خواهیم داشت.

وی از اعزام گروه کودک و نوجوان به یکی از دهستان‌های استان زیر نظر این قرارگاه خبر داد و گفت: برای کودکان و نوجوانان یکی از دهستان ها، برنامه یک روزه اجرا خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه اترک ، از عملکرد خداپسندانه و احساس مسئولیت بجای این جهادگران قدردانی کرد.

انتهای پیام / ب

نشست هم اندیشی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه با مدیران شبکه اترک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.