شهردار بیرجند از تامین 100 درصدی اعتبار پیش بینی شده طرح های امسال شهرداری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  جاوید شهردار بیرجند گفت: مدیران شهری دغدغه مالی اجرای پروژه های عمرانی نداشته باشند ، 100 درصد اعتبار پیش بینی شده در پروژه ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی دسته بندی و به معاونت ها و سازمانهای مربوطه ابلاغ شده،  افزود: این کار سبب  جلوگیری از  تداخل کاری و تسریع در روند اجرای پروژه ها می شود.

جاوید هدف اصلی از انجام پروژه های عمرانی را ایجاد انگیزه در شهروندان ، سرزندگی ، رفاه و ارائه خدمات به ساکنان شهر عنوان کرد و گفت: برای این پروژه ها 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی پیش بینی شده است.

شهردار بیرجند از  ساماندهی آیلندهای جنوب شهر تا پایان سال خبرداد و افزود: وضعیت پروژه های پارک جنگلی، فرهنگسرا، پارک خطی، خیابان جمهوری، پل موسی بن جعفر (ع)، کانال سجادشهر، المان میدان ایثار و شهادت و چهارشنبه بازار در حوزه معاونت امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پروژه های راه اندازی سوله پردازش، راه اندازی جایگاه نخاله های ساختمانی، آبرسانی مهرشهر ، آبرسانی پارک جنگلی ، اجرای فضای سبز آیلندها ، پارک ها  و زیبا سازی میدان ها و لکه گیری در حوزه معاونت خدمات شهری  از جمله پروژه هایی است که تا پایان سال اجرا می شود.

انتهای پیام/ ط آ

خدمت رسانی شهرداری بیرجند به ساکنان شهر

برچسب ها: شهرداری ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار