نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: به طرح‌هایی که به آب کم‌نیاز داشته باشد وام تعلق می‌گیرد که انتظار می‌رود جوانان جویای کار و کشاورزان به اجرای طرح‌های با نیاز آبی کم اقدام کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترکی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار چادگان ، اظهار کرد : نماینده شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار که با گرفتن زمین به احیا زمین و ایجاد اشتغال در شهرستان همت گمارد ، حاضر به همکاری است تا امکانات اشتغال و حل مشکلات شهر فراهم شود.

وی بیان داشت : با پیگیری‌های انجام‌شده طرح فاضلاب شهر چادگان و رزوه با تخصیص اعتبار ملی انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت افزود : به لحاظ داشتن ظرفیت‌های گردشگری و بوم‌گردی در شهرستان چادگان می‌توان با سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال اقدام کرد.

وی گفت : به طرح‌هایی که به آب کم‌نیاز داشته باشد وام تعلق می‌گیرد که انتظار می‌رود جوانان جویای کار و کشاورزان به اجرای طرح‌هایی که با آب کم می‌توان بهره‌برداری کرد اقدام کنند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام‌جمعه چادگان نیز در این مراسم گفت : از مسؤولان استان انتظار داریم با توجه به گردشگری بودن شهرستان چادگان در تخصیص اعتبارات برای توسعه گردشگری به این شهرستان عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت : از شهردار انتظار داریم در برنامه‌های مذهبی به آگاه‌سازی کسبه در نصب پرچم اقدام کنند تا با ورود مسافر و گردشگر به شهر گردشگری چادگان علاوه بر گردشگری بودن مذهبی بودن شهر نمایان شود.

در ادامه علی استوار فرماندار چادگان بر تعامل اعضای شورای اسلامی با شهردار تأکید کرد و افزود : با تعامل ، همدلی ، وحدت و همبستگی اعضای شورای اسلامی با مسؤولان شهرستان و تعامل با مردم و اتحاد می‌توان درجهت پیشرفت و توسعه شهر تلاش کرد.

وی گفت : از نماینده شهرستان تقاضا داریم برای تخصیص اعتبار در اجرایی شدن فاضلاب شهرهای چادگان و رزوه همکاری‌های لازم را داشته باشد تا این طرح ملی که نیمه‌تمام مانده است به اتمام برسد.

فرماندار چادگان عنوان کرد : در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر چادگان با شهردار مشکلات شهر را پس از بررسی کارشناسانه در جهت رفع آن تلاش کنند

در این مراسم با حکم استاندار اصفهان ، جمشید اسماعیلی به سمت شهردار چادگان منصوب و از خدمات نادر نجاری تقدیر شد.

انتهای پیام/م

مراسم تودیع و معارفه شهردار چادگان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار