بزرگترین جشن ازدواج دانشجویی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور بیش از ۶۵۰ زوج که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اند (به‌غیراز دانشگاه‌های کاشان) روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.


دبیر برگزاری جشن ازدواج دانشجویی استان اصفهان گفت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج، راهگشا و تسهیل گر بوده است.


حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی افزود: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ توجه به ازدواج در دوران دانشجویی است و اینکه می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشنی درخور را برپا کرد.


وی گفت: در راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، مزدوجین از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به‌صورت کاروان در اتوبوس‌های گل زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد و ویژه‌برنامه‌هایی همچون حضور تعدادی از مزدوجین در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا در این رویداد هماهنگ شده است.

دبیر برگزاری جشن ازدواج دانشجویی استان اصفهان بیان داشت: کارگاه‌های «چالش‌های پیش‌روی زوجین» (دانشگاه صنعتی اصفهان)، «اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری» (دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان)، «بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی» (دانشگاه پیام‌نور)، «عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین» (دانشگاه فنی و حرفه‌ای)، «سبک زندگی اسلامی» (دانشگاه هنر)، «رشد و پویایی در زندگی مشترک» (دانشگاه علوم پزشکی)، «ارتباط مؤثر زوجین» (دانشگاه اصفهان) و «بیا عاشقی را رعایت کنیم» برای زوج‌های دانشجو برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار