خرید غیر حضوری مدتهاست که جای خرید حضوری و تردد در بازارهای شلوغ و پر ترافیک را گرفته است.

پر رونق‌ترین روز خرید اینترنتی جهان کدام است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر مدت‌هاست که خرید غیر حضوری جای خرید حضوری و تردد در بازارهای شلوغ و پر ترافیک را گرفته است و افراد زیادی شیوه‎های جدیدی را برای تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز خود انتخاب می‌کنند.

خرید اینترنتی معایب و مزایای زیادی به همراه دارد و البته نباید فراموش کرد که به هنگام انجام هر گونه خرید غیر حضوری تا از سلامت کالای مورد سفارش خود مطمئن نشده‌ایم نباید  وجهی به حساب فروشنده فروشگاه‌های اینترنتی واریز کنیم.

هنوز آمار مشخصی از اینکه زنان یا مردان، کدامیک بیشتر از خرید اینترنتی و غیر حضوری استقبال می‌کنند، ارائه نشده است و با این وجود نمی‌توان آمار دقیقی از این موضوع اعلام کرد.

بر اساس یک تحقیق که در کشور چین به عنوان پر جمعیت‌ترین کشور دنیا انجام شده است، "روز سینگل" یا همان «روز مجردها» به عنوان  پر رونق‌ترین روز خرید اینترنتی جهان به شمار می‌رود و در این روز  همه مجردها در چین برای خود کادو می‌خرند و البته دختران بیش از پسران به انجام این کار مبادرت می‌کنند.

یازدهم نوامبر در کشور چین به نام «روز سینگل»نامگذاری شده است و برای دختران و پسران مجرد چینی اهمیت زیادی دارد. به دلیل ترافیک اینترنتی بالا و قابل توجهی که در این روز در شبکه‌ها و سایت‌های اینترنتی از طرف دختران و پسران چینی ایجاد می‌شود، شلوغ‌ترین و پر رونق‌ترین روز خرید اینترنتی جهان نام گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار