اردوی جهادی سلامت به مناسبت هفته ناجا در روستای کمتر برخوردار بزباز عسلویه برگزار شد.

اردوی جهادی سلامت در روستا‌های کمتر برخوردار عسلویهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ناجا از سرهنگ فتاحی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان و پرسنل جان‌برکف حافظ امنیت جامعه و پلیس مقتدر تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای تأمین امنیت غذایی مردم همکاری تنگاتنگ دارد.

جاسم زارعی افزود: اهمیت دو نعمت مهم سلامت و امنیت تنها در صورت مفقود شدن پدیدار شده و در حالت برقراری، اغلب مردم به وجود آن‌ها پی نمی‌برند.

وی افزود: ارایه خدمات نوین سلامت که پس از اجرای طرح تحول سلامت شروع شد و همچنین ویزیت رایگان پزشک تحت عنوان طرح شهید دکتر رهنمون هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج در ابتدای مهرماه سالجاری در روستا‌های مروع و سواحل شروع شد و مقرر شد ماهی در یک روستا برگزار گردد، اما به مناسبت هفته ناجا، به شکل فوق‌العاده هم‌اکنون با مشارکت منطقه انتظامی در روستای بزباز در حال اجراست.

زارعی خاطر نشان کرد: مراقبت‌های تن‌سنجی و غربالگری بیماری‌های غیر واگیر نیز با حضور بهورزان در کنار این تیم انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اردوی جهادی سلامت در روستاهای کمتر برخوردار عسلویه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.