رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف خبرداد و گفت: این گروه‌های جهادی در بخش‌های عمرانی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان بوشهر خدمات رسانی می‌کنند.

محرومیت‌زدایی ۲۰۰ گروه جهادی در نقاط مختلف محروم استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر یکی از مأموریّت­‌های مهم سپاه، خدمات­‌رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار با بهره‌­گیری از ظرفیّت اقشار مختلف بسیج دانست و اظهار داشت: بسیجیان در قالب گروه­‌های مختلف جهادی در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار با توان علمی و تخصصی در حوزه‌­های مختلف علمی و آموزشی، بهداشتی و درمانی و آموزشی خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در عرصه­‌های مختلف کشاورزی، اعزام تیم­‌های پزشکی و اجرای پروژه­‌های مختلف عمرانی خدمات‌رسانی می‌­کنند افزود: حضور جهادگران بسیجی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار دارای آثار و برکات ارزشمندی است چراکه گسترش فرهنگ کار، تلاش و سازندگی، ایجاد خودباوری و خوداتکایی در جوانان و ایجاد زمینه­‌های خوش­بینی و امیدواری در مردم فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام ۲۰۰ گروه و اردوی جهادی خبرداد و بیان کرد: این اردوی جهادی در قالب رزمایش خدمت از تاریخ ۹ شهریور ماه به مدت ۲۰ روز با همکاری ۲۰۰ گروه جهادی متشکل از محلات، دانشجویی و دیگر اقشار بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ عباسی‌فر عمده عرصه فعالیت اردو‌های جهادی در روستا‌ها و مناطق محروم را مورد شاشاره قرار دادو خاطر نشان کرد: این برنامه ویژه در حاشیه شهر‌هایی که نیازمند مساعدت هستند در زمینه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اعتقادی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف استان بوشهر

برچسب ها: سپاه ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.