نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با مدیریت جهادی می‌توانیم تمام مشکلات اقتصادی در درون کشور و مشکلات ناشی از تحریم مقابله کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی نماینده، ولی فقیه استان مازندران در نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: با مدیریت جهادی کاربردی می‌توانیم تمام مشکلات اقتصادی در درون کشور و مشکلات ناشی از تحریم مقابله کرد.

وی با بیان اینکه به کار بستن راه حل‌های خردمندانه، اثرگذار است، افزود: مقام رهبری در شرایط کنونی تحریم، اختیار را به عهده قوه سه‌گانه گذاشتند.

امام جمعه شهرستان ساری گفت: به جرأت می‌گوییم داعش را آمریکا به وجود آورده به واسطه ۸۰ سند مستند که در دست است، و ما توانستیم خون داعشی‌ها بریزیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع رؤسای قوای سه‌گانه، افزود: مقام معظم رهبری در شرایط کنونی تحریم از مسئولان سه قوه خواستند مشکلات نظام بانکی، اشتغال و تورم را با مشورت صاحبنظران و کارشناسان دلسوز برطرف و به مشکلات طبقه ضعیف رسیدگی کنند.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به رخداد سیل اخیر که در غرب استان مازندران مشکلاتی را به همراه داشته است، افزود: مسؤولان دولت درمناطق سیل زده حضور پیدا کرده و گره‌گشایی کردند.

وی گفت: پل نوساز نوشهر خراب شد و این شبهه ایجاد شد که شاید مسؤولان کار خود را به درستی انجام ندادند و باید بیشتر کار کنند.

انتهای پیام/آ

تحریم های اقتصادی  با مدیریت جهادی  حل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.