برخی‌ فکر می‌کنند ایران هنوز کودک است، اما این کشور با هزاران سال تاریخ کهن همچنان پرقدرت روی پای خود ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران دیشب در بیست و پنجمین یادواره ۵۹ شهید فراش محله بهشهر و بزرگداشت نام و یاد شهید آیت‌الله سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد در مسجد امام حسین (ع) این شهر گفت: این انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مواضع قاطع و مقتدرانه رهبر انقلاب بود که سوریه را از حلقوم آمریکا بیرون کشید.
وی افزود:ایران با قدرت سیاسی، دفاعی، و امنیت در مسیر رشد و توسعه علمی و تحکیم زیرساخت‌های اقتصادی، قدم‌های بلندی برداشته شده است.
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد با بیان اینکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند ایران اسلامی چهاردهه اخیر، در جایگاه بسیار متفاوتی نسبت به گذشته قرار دارد، موقعیت و جایگاه کنونی کشور را مرهون خون شهیدان دانست و افزود: ایران در جهان به برکت خون شهدا شناخته شده است و این دستارود‌های شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه موقت تهران مبارزه با فساد و مفسد را از جمله آموزه‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: در حکومت اسلامی نباید فساد وجود داشته باشد ومفسد احساس امنیت کند بلکه در کوتاه‌ترین زمان با فساد باید مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد گفت: زیرساخت‌های زیادی از ابتدای انقلاب تاکنون در کشور شکل گرفت و برای فعالیت اقتصادی، خلق ثروت و اشتغال باید به طور شایسته از این زیرساخت‌ها بهره برد و محافظت کرد.

انتهای پیام/ک

 


ایران در اوج قدرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.