مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت :انعکاس رویداد بی بدیل و بزرگ پیاده روی اربعین حسینی یکی از مهمترین برنامه های رسانه استانی خواهد بود.

ضرورت پوشش شایسته حضور پرشور مردم استان در پیاده روی اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اهمیت جایگاه اماکن مقدس عتبات عالیات و نقش معنوی آنان در جامعه گفت :با انعکاس فعالیت های مردمی و شور دلدادگان اهل بیت، توجه به شعائر دینی و مذهبی در بین مردم گسترش می یابد.


 لطیفی افزود: اربعین قرارگاهی است برای تربیت یاران حضرت مهدی (عج) ، که هدف و نقش ما نیز باید تقویت و پشتیبانی این حرکت باشد چرا که اربعین حرکتی ماندگار در تاریخ شیعه است.


وی گفت : انعکاس رویداد بی بدیل و بزرگ پیاده روی اربعین حسینی یکی از مهمترین برنامه های رسانه استانی خواهد بود تا ابعاد مختلف این حماسه‌ عظیم هرچه بهتر به سمع و نظر مخاطبان خود برسد.


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این جلسه با تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در ایام اربعین، استقرار 8 موکب،اعزام 60 خودرو حامل آذوقه برای زائران حسینی را از كارهای عمده این ستاد در این ایام برشمرد.


وی با بیان اینكه هزینه های تمام برنامه های اربعین ، از محل کمکهای مردمی است افزود:وظیفه ستاد بازسازی عتبات در اربعین فراهم كردن اسكان و تغذیه در حد توان است كه با توجه به امكانات مالی و انسانی گروهای مردمی، این امكانات در راستای ارائه خدمات بیشتر به زائران حسینی، مدیریت، راهبری و تجمیع می شود.


وی از همراهی ها و همکاری های صداوسیمای مرکز زنجان در پوشش رسانه ای پیاده روی اربعین و پوشش برنامه های این ستاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

 

نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استانبا مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.