نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت، مظهر اقتدار است و در برخورد با مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعی، محتکران، توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان، قاطع و مقتدرانه عمل می‌کند.

برخورد قاطع پلیس در برخورد با مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته ناجا گفت: یکی از اساسی‌ترین وظایف نیروی انتظامی برابر قانون و هدف از تشکیل این نیرو استقرار نظم، امنیت آرامش عمومی-فردی و پاسداری از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: "امروز نیروی انتظامی در بین مردم آبرو دارد" بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری و حفظ امنیت جامعه همواره تلاش فراوانی دارد.

سردار آزادی افزود:نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت، مظهر اقتدار است و در برخورد با مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعی، محتکران، توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان، قاطع و مقتدرانه عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر موضوع امنیت به عنوان مهمترین رسالت نیروی انتظامی، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگو بودن را از اولویت‌های پلیس استان دانست.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های مختلف طی ۶ ماهه اول امسال، افزود: طرح‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی در روز‌های هشتم و ۱۱ محرم بدون مشکل خاص امنیتی در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه سال جاری هیچگونه جرایم خشنی رخ نداده است، گفت: طی این مدت، جرائم خشن از قبیل: سرقت مسلحانه، سرقت بانک، سرقت طلا فروشی، راهزنی و آدم ربایی در سطح استان رخ نداده و این نشانگر امنیت موجود در استان است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه ملاقات‌های مردمی در ۶ ماهه سالجاری ۱۴ درصد رشد داشته است، ادامه داد: سامانه ۱۹۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان در پیرامون عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف ماموریتی است.

وی با اشاره اینکه مرکز علمی کاربردی انتظامی استان و فروشگاه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالا‌های احتکاری انواع مواد غذایی، لوازم خانگی و روغن موتورکشف شده بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در سال جاری برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای موجب توانمندی در حوزه اجتماعی خواهد شد، ازمصالحه ۸۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره و مددکاری کلانتری‌های خبر داد.

سردار آزادی از کشف ۲۴۰ میلیارد ریال کالای انواع کالای قاچاق در نیم سال نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت:: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اعلام اینکه نیروی انتظامی در دید و ویترین مردم است، بیان داشت: میزان شکایت از عملکرد پلیس ۶۴ درصد کاهش و میزان پیشنهادات ۱۹ درصد افزایش داشته است.

سردار آزادی با اعلام اینکه در ۶ ماهه سالجاری بیش از ۹۷۷ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت:: این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی از کسب رتبه دوم کشوری در زمینه مهارت‌های پلیسی شامل اتومبیل رانی، موتور سواری، تیراندازی، آمادگی جسمانی و دفاع شخصی خبر داد که نشان از تلاش جهادی و انجام درست دستورالعمل‌ها است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در بحث بنیه‌های معنوی و اعتقادی مجموعه دارالقرآن فرماندهی انتظامی استان زنجان در سطح کشور بی نظیر بوده و در بحث حفظ قرآن کریم کارکنان در سال ۹۵ رتبه اول و در سال ۹۶ رتبه دوم و در بحث امر به معروف و نهی از منکر رتبه اول را کسب کرده است.
انتهای پیام/ن
 

مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.