مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مادحین و شعرا مشارکت گسترده در انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی داشته باشند.

مادحین و شعرا مشارکت گسترده در انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی داشته باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی گفت: کانون مداحان جایگاه نقش مهمی در ساماندهی، نظارت و حمایت از هیئت مداحان و شعرای آئینی دارد.

وی ادامه داد: جایگاه کانون مداحان باید به درستی در میان مداحان و شعرای آئینی تبیین شود در این صورت بسیاری از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت های انجام شده در سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی استان افزود: به همت اعضای محترم کانون مداحان اقدامات خوب و قابل توجهی در طول دوره چهار ساله انجام شده است اما با این وجود همچنان نیاز به فعالیت بیشتر و گسترده تر در حوزه ساماندهی، هدایت و نظارت بر فعالیت های مادحین و شعرای آئینی احساس می شود.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان گفت: استان زنجان ظرفیت های قابل توجهی در حوزه مداحی دارد. بکار گیری و استفاده از این ظرفیت ها وظیفه کانون مداحان و شعرای آئینی است.

انتهای پیام/ن

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.