مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان: به لطف الهی و بصیرت ملت ایران با اقتدار از چهل سالگی انقلاب اسلامی عبور خواهیم کرد.

با اقتدار از چهل سالگی انقلاب اسلامی عبور خواهیم کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان؛ حجت الاسلام مسعود صفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاری در سومین نشست استانی جمعیت بانوان فرهیخته دینی با بیان این مطلب گفت: در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که ملت ایران با فشار های بسیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمن روبرو است.

وی ادامه داد: آنانی که از همان ابتدا حضور انقلاب اسلامی را در منطقه بر نتافتند اکنون از هیچ تلاشی برای سقوط نظام دریغ نمی کنند. مشکلات اقتصادی و تحمیل اسناد خلاف آرمان های انقلاب اسلامی در راستای تحقق نقشه پلید دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد اخلاف و گسست بین مسئولین و مردم است افزود: به لطف الهی این نقشه و نقشه های دیگر دشمن بر آب خواهد شدو با اقتدار از چهل سالگی انقلاب اسلامی عبور خواهیم.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری به نقش خواص در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و اصول فکری امام خمینی (ره) اشاره کرد و بیان داشت: جمعیت بانوان فرهیخته دینی متشکل از بانوان فرهیخته و تاثیر گذار حوزه دین می توانند در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و اصول فکری امام (ره) نقش تاثیر گذاری را ایفا کنند.

وی در پایان گفت: متاسفانه برخی از ستون پنجمی ها و نفوذی های دشمن در داخل نیز بدلیل دلدادگی و دلبستگی به دشمن زمینه های نابسامانی اقتصادی و اجتماعی را فراهم می کنند که بی شک آنان نیز همانند اربابان خارجی خود در تحقق اهداف خود ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ن

 

نشست استانی جمعیت بانوان فرهیخته دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.