معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های پارک علم و فناوری گفت: ارتباط شرکت های مستقر در پارک با بخش های دولتی و خصوصی استان ضروری است.

ضرورت ارتباط شرکت های دانش بنیان با بخش خصوصی و دولتی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه  در  نشست مشترک مدیران پارک علم و فناوری کرمانشاه با شهرداری ضمن تشریح توانمندیها و پتانسیل های موجود در شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته بر ضرورت ارتباط این شرکت ها با بخش های دولتی و خصوصی استان از جمله شهرداری تاکید کرد .

رحیمی  معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه  نیز ضمن استقبال از بهره گیری از توانمندیها، محصولات و خدمات واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان بر همکاری و بکارگیری از ظرفیت های این شرکت ها اعلام آمادگی کرد .

رحیمی  گفت: مقرر شد در قالب جلسات کارشناسی نیازمندیها و اولویت های حوزه خدمات شهری احصا و در قالب فراخوانی ضمن اطلاع رسانی به واحد های فناور و دانش بنیان اقدام لازم در زمینه همکاری بیشتر فراهم گردد.

 گفتنی است مدیران پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشستی با معاونین شهرداری به بررسی ظرفیت های شهرداری در استفاده از محصولات واحد های فناور پرداختند.

بر اساس آخرین فهرست اعلامی هم اکنون 41 شرکت دراستان موفق به اخذ گرید دانش بنیان شده اند که بیش از 70 درصد آنها از شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند .

انتهای پیام/ز

 

بیش از 70 درصد آنها از شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.