استاندار کرمانشاه گفت:مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند، بهتر است اصلا وارد جلسه نشوند.

مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند وارد جلسه نشوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار  کرمانشاه گفت:مدیران باید الگوی نظم باشند مدیری که نظم نداشته باشد بهره وری و کارآمدی هم نخواهند داشت. مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند، بهتر است اصلا وارد جلسه نشوند.
 
 وی بیان کرد:مدیری که نمی تواند اعتبارات تخصیص یافته را جذب کند، به مردم استان ظلم کرده است و طبیعتا نمیتواند در مسئولیت باقی بماند.
 
 بازوند گفت:سازمان مدیریت و برنامه ریزی سریعا گزارش هزینه کرد و تسهیلات مربوط به کمکهای فنی اعتباری تخصیص یافته به استان را تهیه کند تا مبالغ باقیمانده را صرف تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کنیم‌.
 
 

وی گفت:در سال ۹۷ تاکنون ۵۷۰ میلیارد ریال از دفتر مقام معظم رهبری به سازمان مدیریت ابلاغ شده که این سازمان ۴۲۰ میلیارد آنرا ابلاغ کرده است.

وی افزود: در مجموع در ۶ ماهه اول امسال ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی ابلاغ شده و مدیران باید به صورت جدی پیگیر تخصیص اعتبار این مصوبات باشند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم پیگیری اعتبارات جابه جا شده تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سال گذشته نتوانست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب را جذب کند و آنرا به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص دادیم.


انتهای پیام/ز


 مدیران باید الگوی نظم باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.