مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از اختصاص هشت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بهسازی و ساماندهی اماکن فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مناطق حاشیه نشین استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا گودرزی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : هشت میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان اجتماعی کشور اختصاص یافته و این اعتبارات به استان ابلاغ شده و در حال توزیع آن بین دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی هستیم.

وی گفت: این اعتبارات را در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه با هدف ایجاد، توسعه و تقویت اماکن ورزشی، مدارس و محلات هزینه می‌کنیم.

گودرزی افزود : اکنون ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در ۱۳ محله شهر کرمانشاه و چندین محله در سایر شهرستان‌ها ساکن هستند.

وی به ایجاد ۱۰ دفتر تسهیل گری در استان با هدف شناسایی و احصا مشکلات مناطق حاشیه‌ای در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دفاتر به دنبال ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در این مناطق هستیم.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه فضا‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی با هدف بهره مندی جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف دولت در سکونتگاه‌های غیررسمی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات این سکونتگاه‌ها دارد.

گودرزی افزود: در استان کرمانشاه نیز خوشبختانه ساماندهی و رفع مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی در اولویت برنامه‌های کاری مجموعه مدیریتی استان است و نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز با جدیت به دنبال رفع مشکلات این مناطق هستند.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد ۱۰ دفتر تسهیل گری در استان با هدف شناسایی و احصا مشکلات مناطق حاشیه‌ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.