معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : برای حل مشکلات باید راهبرد و برنامه داشته باشیم کارهایی که بدون مطالعه و با التهاب انجام شود، مشکلات را افزایش می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، گفت : بنا به تاکید مقام معظم رهبری مدیریت این شرایط نیازمند تصمیمات ویژه و البته بر اساس برنامه است.

وی  گفت : بسیاری از التهابات و ناهماهنگی‌های اجرایی که تاکنون رخ داده ناشی از نبود راهبرد، برنامه و چارچوب منسجم بوده است.

حاتمی با بیان اینکه باید بر اساس خرد جمعی و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و نهادهای بخش خصوصی مشکلات استان را حل کنیم، افزود: کارهای بدون مطالعه و با التهاب فقط مشکلات را دو چندان می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه حل مشکلات در استان کرمانشاه را نیازمند سه برنامه مشخص دانست که نخستین گام آن بهبود فضای کسب و کار است و ادامه داد: هیچ سرمایه‌گذاری وارد اتمسفر نامناسب کسب و کار نخواهد شد.

حاتمی از تشکیل گروهی برای پایش مستمر و همچنین اصلاح فضای کسب و کار استان خبر داد.

وی دومین راهبرد را حفظ اشتغال فعلی و حمایت از واحدهای صنعتی فعال اعلام و یادآوری کرد: باید صنایعی که داریم را دسته‌بندی کنیم و به مشکلات واحدهای اورژانسی زودتر رسیدگی شود و البته واحدهایی که طی چند وقت اخیر تعطیل شده اند را نیز دوباره به چرخه برگردانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: سومین راهبرد نیز جذب سرمایه‌های جدید به داخل استان است.

حاتمی با بیان اینکه کرمانشاه استانی بسیار مستعد برای جذب سرمایه‌گذاران است، افزود: نباید اینقدر از فضای کرمانشاه بد بگوییم.

وی در ادامه با اشاره به تصمیماتی که برای حمایت از واحدها صنعتی در شرایط کنونی گرفته شده، تاکید کرد: هیچ دستگاه‌ها از جمله شرکت‌های خدمت‌رسان، تامین اجتماعی، مالیاتی و ... حق ندارند بدون اینکه از ستاد تسهیل مصوبه داشته باشند، علیه واحد صنعتی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم خرید از واحدهای تولیدی داخل استان هم تاکید کرد و گفت: این موضوع را به زودی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح خواهیم کرد.

حاتمی از پیگیری برای حل مشکلات واحدهای صادراتی در حوزه پیمان‌سپاری ارزی هم خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری برای حل مشکلات واحدهای صادراتی در حوزه پیمان‌سپاری ارزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.