معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:تقویت تولید اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است‌ و برنامه های راهگشایی برای کمک به  فعالان این حوزه داریم.

نقش آفرینی تشکل ها در فرایند تصمیم سازی به پویایی بخش تولید کمک می کندبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات دام و طیور استان که با حضور اتحادیه ها و تشکل های این حوزه برگزار شد؛ اظهار داشت:
 
 وی افزود:دستگاه های دولتی در شرایط اقتصادی فعلی، بسیار قوی تر و پویاتر عمل کنند. 
 
 حاتمی بیان کرد:شاهد بلوغ و عقلانیت بیشتر در تصمیم گیری ها هستیم و هر چه زمان بگذرد این روند بهتر می شود.
 
وی افزود: شرایط فعلی یک دوران گذار است که با سربلندی از آن گذر خواهیم کرد. 
 
 حاتمی گفت: تقویت تولید اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است‌ و برنامه های راهگشایی برای کمک به  فعالان این حوزه داریم.
 
وی افزود:در حوزه دام و طیور تشکل های توانمندی مشغول فعالیت هستند که در این نشست به خوبی مشکلات خود را تشریح کردند و راهکارهای مناسبی نیز برای حل آن ها ارائه دادند‌.
 
حاتمی گفت: یکی از راهکارهای تقویت بخش تولید استان، فراهم کردن زمینه و بستر نقش آفرینی تشکل های توانمند در فرایند تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است و ضرورت دارد با جدیت در این مسیر گام برداریم. 
 
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یکی از راهکارهای مهم دولت برای کمک به پویایی بیشتر بخش تولید است. همچنین تدوین برنامه های مدون در حوزه های مختلف تولید نیز در حال انجام است که کمک بسیاری به پویایی بیشتر این حوزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ز


  پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یکی از راهکارهای مهم دولت برای کمک به پویایی بیشتر بخش تولید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.