فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری 37نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در شهر کرمانشاه خبر داد. 

 اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیزبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ" حسین براری " اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی عموم مردم توانستند 37نفر از افراد معتاد تابلو و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه را دستگیر نمایند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی مراجع قضایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با افراد معتاد تابلو و خرده فروش مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ براری افزود: در نتیجه اجرای این طرح بیش از 13 هزار قرص روانگردان، 23 قوطی پودر غیرمجاز و بیش از 900 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید. 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از تداوم اجرای طرح در راستای ارتقاء امنیت شهروندان خبر داد و از همشهریان خواست که در صورت هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش نمایند. 


 
دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در صحنه 

 


فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد در بخش دینور با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده ماموران انتظامی شهرستان صحنه طرح پاکسازی مناطق آلوده را در بخش دینور اجرایی کردند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه موفق شدند 2 نفر از خرده فروشان را دستگر کنند.
سرهنگ فخری خاطرنشان کرد: در این طرح حدود 200 گرم هروئین و مقداری ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

رئیس پلیس صحنه همچنین از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سبر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.
وی در پایان، ضمن تاکيد بر جديت پليس براي مبارزه و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر ،از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس قدرداني کرد.
 

 


ارائه خدمات مضاعف پلیس راهور استان کرمانشاه در هفته ناجا 

 


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلیس راهور از سیزدهم مهرماه سالجاری، به مدت یک هفته خدمات مضاعف به شهروندان ارائه می کند. 
"سرهنگ فضل الله شیری " گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از سیزدهم مهرماه، به مدت یک هفته ارائه خدمات مضاعفی در حوزه ستاد ترخیص، صدور گواهینامه، شماره گذاری وسایل نقلیه، تعویض پلاک و همچنین رسیدگی به اعتراضات هم استانی ها در بخش اجرائیات (بررسی جرائم رانندگی) را در دستور کار دارد. 
سرهنگ شیری افزود: ساعت کار پلیس راهنمایی و رانندگی، در مدت زمان هفته ناجا، از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۶و روز پنجشنبه تا ساعت ۱۴ خواهد بود.
 


امنیت زئران اربعین حسینی(ع) اولویت کاری پلیس اسلام آبادغرب 

 


 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امنیت زائران حسینی(ع ) اولویت اول کاری پلیس این شهرستان است و همکاران ما در بخش های مختلف آماده خدمات رسانی به زوار هستند. 
  
 سرهنگ "سلیم سلیمی" در جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته اجرای اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائرین حسینی(ع) در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
وی یادآور شد: هماهنگی های لازم با نهادها وسازمان های مرتبط برای وحدت رویه در ارائه خدمات رسانی درخصوص خدمات رفاهی، پزشکی و انتظامی درمسیر زائران جهت برپایی ایستگاههای صلواتی، امدادی و... صورت گرفته است.
سرهنگ سلیمی افزود: ایستگاههای انتظامی در مسیر تردد زائرین جهت پیشگیری از هرگونه بروز مشکل ووقوع جرایم ورسیدگی در صورت بروزهرگونه مشکل که نیاز به خدمات قضایی و پلیسی باشد درمسیر تردد زائرین پیش بینی شده است.
وی در پایان بر فعالیت موکب در نقاط نقاط مورد تأیید ستاد اربعین و نیز تجمیع خدمات موکبهای غیر مجاز در محلهای مجاز تأکید کردند.
 


کشف 35 تن آرد احتکار شده در کرمانشاه 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 35 تن آرد احتکار شده توسط ماموران انتظامی خبر داد. 
سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و احتکاری با اشرافیت بالای اطلاعاتی مبنی بر احتکار آرد در توابع کرمانشاه، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی توانستند محل انبار آرد احتکار شده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
رییس پلیس شهرستان ادامه داد: ماموران از انبار بازرسی بعمل آورده و تعداد 700 کیسه 50 کیلویی آرد صادراتی به مقدار 35 تن را کشف که بنا بر نظر کارشناسان انتظامی ارزش محموله کشف شده 280 میلیون ریال اعلام گردید.
این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی سازمان تعزیرات، انبار دپوی کالا نیز پلمپ گردید.
سرهنگ براری مبارزه با کالای احتکارشده را یکی از اولویت های انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان و تاکید کرد: پلیس از تمام توان خود در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز به منظور حمایت از تولیدات داخلی استفاده می کنیم.
 

 



شهدای والامقام اقتدار را برای کشور به همراه آوردند 

 


 فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: شهدای والامقام با جانفشانی و از خود گذشتگی اقتدار و امنیت را برای کشور به همراه اوردند. 
 سرهنگ "بهروز فخری" در دیدار با خانواده شهيدان "سيد محراب فخري" و "بيژن فخري" اظهار داشت: شهیدان مظهر افتخار، اقتدار، عزت و سربلندی ملتی هیتند که هیچگاه در مقابل دشمن تسلیم نشد.
وی افزود: اگر ایران اسلامی امروز با قدرت در مقابل جهان استکبار ایستاده به خاطر روحیه مبارزه ای است که مردم از شهدا به ارث برده اند.
سرهنگ فخری همچنین از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل و ابراز امیدواری کرد مسئولان نسبت به رفع مشکلات ان ها تلاش کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه همچنین با حضور در سامانه 197 با جمعی از مردم دیدار کرد.
 


زنگ آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس کرمانشاه نواخته شد 

 


همزمان با هفته ناجا، زنگ آموزش فرهنگ ترافیگ در مدارس استان به صدا درآمد. 
 زنگ آموزش فرهنگ ترافیک در راستای آموزش همگانی، ترویج فرهنگ ترافیک، ترویج فرهنگ خودمراقبتی نهادینه کردن نظم و قانون و پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر ترافیکی در بین دانش آموزان نواخته شد.
افسران آموزش همگانی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و یگان های تحت امر ضمن حضور در مدارس برون شهری و روستایی، زنگ آموزش فرهنگ ترافیک رابه صدادرآوردند.


 
تمامی دستگاه نسبت به حفظ دستاودرهای انقلاب مسئول هستند 

 


فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و مسئولان دستگاه های مختلف در قبال حفظ دستاوردهای آن مسئول هستند. 
سرهنگ "عنایت فلاحی" در دیدار با اصناف و بازاریان شهرستان قصرشیرین بر لزوم حفظ و یکپارچگی در شهرستان و مشارکت مردم در تامین امنیت تاکید کرد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تامین نظم و نهادینه کردن امنیت در جامعه پیشگام است اما مردم و بخصوص معتمدین و ریش سفیدان نیز باید به بهترین شکل ممکن برای پایداری امنیت در جامعه مشارکت کند.
سرهنگ عنایت فلاحی امنیت و سلامت را دو نعمت مهم در جامعه دانست و افزود: اگر هر کدام از این دو نعمت به خطر بیفتد ادامه حیات و زندگی در هر جامعه با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه آحاد مردم است تا با تلاش و کوشش باعث پیشرفت روز افزون کشور شوند.
وی گفت: نیروی انتظامی تلاش زیادی برای ایجاد امنیت و آرامش در سطح کشور انجام می دهد و خون پاک بسیاری از دلیر مردان و جوانان ما در این راهبر زمین ریخته شده است و به برکت این خون هاست که جمهوری اسلامی رشد و شکوفایی قابل توجهی در جهان را داشته باشد و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند.
در پایان این مراسم همچنین از معتمدین نمونه با اهداء لوح تقدیر قدر دانی بعمل آمد.
اهدای خون توسط کارکنان انتظامی شهرستان، اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران و حضور در مدارس به منظور ارائه آموزش های پیشگیرانه از دیگر برنامه های صورت گرفته بود.


 


ماموران پلیس خدمتگذاران واقعی به انقلاب و مردم هستند 

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از ماموران و کارکنان پلیس به عنوان خدمتگذاران واقعی به انقلاب، نظام و مردم یاد کرد و گفت: خدمات آن ها بر اقشار مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست. 


 ماموستا "ملا محمد محمدی" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه پلیس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و مقتدرانه از نظم و امنیت کشور دفاع می کند.
وی ادامه داد: اگر ایران اسلامی امروز در امنیت کم نظیری به سر می برد مرهون جان فشانی و از خودگذشتگی پلیس است، مامورانی که در هر ساعت از شبانه روز آماده جانشفانی در راه انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.
ماموستا محمدی یادآوری کرد: این امنیت نیز به سادگی حاصل نشده است، بلکه بهای ان خون های پاکی بوده از جوانان و افسران شجاع پلیس بر زمین ریخته شده تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ماموریت های مهم و حساس پلیس در عرصه های مختلف که عموما هم با موفقیت کامل انجام شده نشان دهنده درایت و توانمندی ماموران پلیس است.
وی تصریح کرد: ادامه امنیت کنونی مستلزم همراهی اقشار مختلف و مسئولان و دستگاه های مختلف اجرایی با پلیس است که باید نسبت به آن اهتمام ورزید.
ماموستا محمدی در پایان پیام قدردانی جامعه اهل سنت به پاس تلاش های صورت گرفته ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت را به فرمانده انتظامی استان ابلاغ کرد.


 

تعامل با مراکز علمی از جمله ماموریت های پلیس است 


 فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی از جمله ماموریت های پلیس بوده و همواره از این کار استقبال کرده است. 
، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: پلیس به عنوان یک نهاد اجتماعی که با عموم مردم و دستگاه ها ارتباط دارد علاوه بر تامین نظم و امنیت عمومی، به دنبال کارهای پژوهشی و تحقیقاتی نیز بوده است.
وی ادامه داد: امضای تفاهم نامه اخیر با دانشگاه پیام نور در چارچوب همین سیاست بود و نیروی انتظامی ازهمکاری و مشارکت با سایر نهادها و خصوصا مراکز علمی بسیار استقبال می کند.
سردار امان اللهی گفت: پلیس و مراکز علمی و دانشگاهی می توانند چارچوب های کاری مشترکی برای خود تعریف و از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر استفاده و به انتقال تجارب خود بپردازند.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش همچنین از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت در جامعه خبر داد و گفت: همکاران انتظامی ما در بخش های مختلف هدفی جز جلب رضایت مردم ندارند.
وی تصریح کرد: نیروهای پلیس کم توقع ترین افراد در بین نیروهای نظامی هستند که با تمام توان و دارایی خود به مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می پردازند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ناامن شدن فضا برای مجرمان، افزایش کشفیات و متوقف سیر صعودی جرائم همگی بیانگر اقدامات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت عمومی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در سخنانی از خدمات صورت گرفته توسط پلیس قدردانی کرد و گفت: در سایه تلاش های شبانه روزی پلیس امروز امنیتی پایدار در جای جای این استان برقرار است.
 


345 هزار وسیله نقلیه با پلاک کرمانشاه در حال تردد هستند 

 


رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: در حال حاضر 345 هزار وسیله نقلیه با پلاک کرمانشاه در حال تردد هستند. 
سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: پلیس راهور در 6 ماهه اول سالجاری، به 95 هزار وسیله نقلیه خدمات مختلفی از جمله تعویض پلاک و 11 هزار نفر خدماتی همچون صدور گواهینامه ارائه داده ایم.
وی افزود: پلیس راهور علاوه بر حوزه نظم عمومی، مدیریت اداری و خدمات فنی ترافیک، در حوزه شماره گذاری و صدور گواهینامه و اجراییات هم در 14 شهرستان در سطح استان فعالیت می کند.
گفتنی است همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک امروز (سه شنبه 17 مهرماه) به همت پلیس راه و پلیس راهور استان با حضور فرمانده، رئوسای پلیس های تخصصی، معاونین، مدیران، مسئولان و کارکنان انتظامی و فرماندار، مسئولان آموزش و پرورش، نمایندگان دهیاری ها، دانش آموزان پسر و دختر در مقاطع مختلف برگزار و از همیاران نمونه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حوزه پلیس راه و راهور تقدیر شد.


 
رویکرد پلیس برقراری نظم وامنیت است 


 فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: رویکرد پلیس برقراری نظم وامنیت در جامعه با مشارکت معتمدین و شهروندان است. 
سرهنگ "محمد قنبری"، در دیدار با شورای معتمدان پلیس که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: معتمدان پل ارتباطی خوبی بین شهروندان ون پلیس هستند که می توان از این ظرفیت در جهت  آموزش همگانی و فرهنگ سازی شهروندان استفاده کرد.
وی افزود: معتمد پلیس و خیرین امنیت ساز می توانند نیروی انتظامی را دراجرای برنامه های پیشگیری از جرائم و آسیبهای اجتماعی و همچنین توجه شهروندان به هشدار های پلیسی بمنظور اهتمام بیشتر به قانون مداری یاری کنند.
سرهنگ قنبری افزود : خدمت به مردم شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین وپشتوانه ای معنوی گران سنگی است که خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آن مفتخربوده وباعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز وخانواده معزز شهداء، این ولی نعمتان راستین میگردد.
رئیس پلیس روانسر همچنین با قدردانی از تلاش معتمدین در همکاری بدون چشمداشت با پلیس به منظور برقراری نظم وامنیت گفت: امنیت بدون مشارکت مردم وسایر دستگاها میسر نمی شود.
دیدار با تنی چند از شهروندان در قالب سامانه 197 و بررسی حل مشکلات آن ها از دیگر برنامه های فرمانده انتظامی شهرستان روانسر بود.
 



اقتدار پلیس و سپاه خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده است 


 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان گفت: اقتدار و صلابت پلیس و سپاه خواب را از چشمان دشمنان انقلاب ربوده است. 
 سردار "بهمن ریحانی" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا و قدردانی از تلاش های صورت گرفته پلیس در راستای تامین نظم و امنیت، گفت: این امنیت جز با تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی حاصل نشده است.
وی با بیان اینکه پلیس با همه توان در راستای امنیت و آسایش تلاش می کنند، گفت: حضور موثر پلیس در صحنه های مختلف باعث دلگرمی آحاد مختلف مردم شده است.
سردار ریحانی تصریح کرد: رضایتمندی اقشار مختلف از اقدامات صورت گرفته نشان می دهد پلیس بسیار خوب توانسته وظایف محوله را انجام دهد.
فرمانده سپاه کرمانشاه در ادامه افزود: در جریان اغتشاشات دی ماه سال گذشته چه در سطح کشور و چه در استان شاهد ورود بسیار خوب پلیس و کنترل شرایط بودیم به گونه ای که این قائله با دریات بسیار خوب ماموران انتظامی به پایان رسید و بازهم دشمنان در دستیابی به اهدافشان ناکام ماندند.
وی گفت: تعامل و هماهنگی میان سپاه و نیروی انتظامی را بسیار عالی توصیف و اظهار کرد: هر قدر این تعامل افزایش یابد شاهد امنیت پایدارتری در سطح کشور خواهیم بود.
سردار ریحانی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در چهلمین سال حیات طیبه خود به داشتن نیروهایی ولایی و خدمتگذار در سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی به خود می بالد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: نیروهای مسلح مقتدر و جان برکف کشور در هر شرایطی آماده جانفشانی در راه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بوده و هرگز اجازه نمی دهند خیال خام دشمنان برای ضربه زدن به نظام تعبیر شود.
وی یادآور شد: نمونه اخیر آن انتقام حمله تروریستی شهر اهواز توسط سربازان ولایت در سپاه بود که چندین فروند موشک به محل اسقرار تروریست ها اصابت و ده ها نفر از عوامل ان ها را به هلاکت رسانده و یا زحمی کرد.
سردار ریحانی تاکید کرد: این تنها گوشه ای اقتدار سپاه در مواجه با تروریست ها و بدخواهان نظام است و در صورت نیاز اقدامات شدیدتری علیه آن ها اجرا خواهد شد.
این مقام بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب از همان ابتدا تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتند تا به اشکال مختلف به انقلاب و نظام ضربه بزنند اما هر بار دست خالی تر از قبل و سرافکنده و شرمسار مجبور به خالی کردن میدان شدند.
وی در پایان اظهار داشت: همراهی مردم با انقلاب از یک سو و صلابت و اقتدار نیروهای مسلح از سوی دیگر باعث شد تا دشمنان هرگز به انچه که می خواهند نرسند و این ناکامی در رسیدن به خواسته ان ها را عصبانی و منزوی کرده است.

 


 فضای استان برای مجرمان بسیار ناامن شده است

 


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با قدردانی از فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم دانسته و از هیچ تلاشی برای جلب رضایتمندی مردم دریغ نمی کند.
سردار منوچهر امان اللهی با نتاکید بر اینکه امروز فضای استان برای مجرمان بسیار ناامن شده است، اظهار داشت: 4 هزار نفر از افراد دستگیر شده را سارقان و بیش از 3 هزار نفر را توزیع کنندگان مواد مخدر تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: برای دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از یک هزار و 500 طرح در نقاط مختلف استان اجرا شده که بیانگر اهتمام پلیس برای برخورد با این پدیده خانمانسوز است.
رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه کشفیات انواع جرم نیز توفیقات خوبی داشته ایم، افزود: آمار کشفیات مجموع جرائم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد نشان می دهد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران انتظامی، روند صعودی جرائم در استان مهار و خوشبختانه در بسیاری از جرائم خشن نظیر سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و ... با کاهش چشمگیری روبرو بوده ایم.
وی همچنین با اشاره به گستردگی کار پلیس، افزود: در 6 ماه و نیم سپری شده از سال بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که بیش از نیمی از این تماس ها منجر به عملیات و مداخله و واکنش پلیس شده است.
 



امنیت در زلزله سال گذشته کرمانشاه مدیون پلیس است 

 


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، گفت: برقراری امنیت حین زلزله سال گذشته و حتی در دوران بازسازی، مدیون تلاشهای شبانه روزی پلیس است. 
 سالاری اظهار کرد: عزیزان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در مدیریت بحران زلزله سال گذشته کرمانشاه تلاش های بسیاری کردند به نحوی که شاهد کمترین بی نظمی در سطح استان بودیم.
وی افزود: در مدیریت بحران زلزله، بیش از 90 درصد خدمات برای اسکان موقت زلزله زدگان از طریق ارتباطات جاده ای صورت گرفت و در این قضیه مدیون تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی، پلیس راه و راهور بودیم.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در همه دنیا، بهترین امکانات در اختیار پلیس آن کشور هست درحالیکه ما امکانات بسیار بسیار محدودی داریم و با این امکانات محدود، این همه عملکرد خوب پلیس کرمانشاه، واقعا جای تقدیر دارد.
 


کشته شدن سالانه 450 نفر در جاده های کرمانشاه 

 


رییس پلیس راه استان گفت: متاسفانه سالانه بین 400 تا 450 نفر بر اثر تلفات جاده ای در سطح استان کرمانشاه جان خود را از دست می دهند. 
سرهنگ "محمد حیدری" در همایش راهوران محله و فرهنگ یاران ترافیک، اظهار کرد: حوادث ترافیکی و تبعات ناشی از آن، یکی از موضوعاتی است که سلامتی و بهداشت عمومی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی افزود: هرساله بر اساس آمار، متاسفانه تعدادی از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند که متاسفانه استان کرمانشاه، بی تاثیر از این قضیه نیست و سالانه بین 400 تا 450 نفر تلفات در محورهای استان داریم.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، تصریح کرد: یکی از ظرفیت هی موجود در راستای ارتقای ایمنی معابر استان و کاهش حوادث ترافیکی، استفاده از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی است.
سرهنگ حیدری تاکید کرد: در همین راستا تعداد 400 نفر راهور محله شناسایی کرده ایم که بر اساس شرح وظایفی که دارند، مسئول آموزش و پیگیری رفع نواقص در محورهای استانی هستند.
وی ادامه داد: ملاک انتخاب راهوران محله بر اساس آشنایی نفرات با قانون و همچنین آمادگی آن هاست.


 
امنيت امروز کشور ثمره خون شهداست 

 


 فرمانده انتظامي شهرستان سنقروکلیایی گفت: امنيت امروز کشور ثمره خون پاک شهدا و امانتی گرانقدر در دست ماست که باید به درستی از آن مراقبت کنیم. 
، سرهنگ "غضبان احمدی فرد" در دیدار با خانواده شهيد " ابراهیم شیرزاد" اظهار داشت: شهدا با اهداء خون خود از مکتب امام حسين(ع) پيروي كردند.
وي افزود: شهدا با نثار خون خود امنيت امروز را براي ما به ارمغان آوردند و امروز ما بايد آن را بعنوان يك امانت حفظ كنيم.
این مقام انتظامی تصريح کرد: در عرصه خدمت بايد به بهترين شكل با پيروي از ولايت فقيه تلاش كنيم و ادامه دهنده راه شهداء باشيم.
سرهنگ احمدی فرد در پایان بر زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و تكريم خانواده هاي آنان تاكيد كرد.
 

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.