فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 265 میلیون ریال روغن خودروی احتکار شده با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال کسب اطلاع مبنی بر احتکار روغن خودرو در شهرک الهیه، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که شخصی از حیاط خود به عنوان انباری استفاده می کند و ماموران زمانی که به درب منزل این فرد مراجعه کردند مشاهده شد این فرد قصد جابجایی مقدار زیادی از روغن های احتکار شده خودرو بوسیله یک دستگاه کامیون به شهرستان ثلاث باباجانی بود.

سرهنگ براری تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازرسی ماموران از خودرو، تعداد 260حلب ضدیخ با مارک های مختلف، 106عدد روغن با برندهای مختلف و 50بسته آب رادیاتور جمعا به ارزش تقریبی 265میلیون ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيري سارق حرفه ای سیم برق و کشف 10 فقره سرقت دراین شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

سلیم سلیمی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم برق در داخل شهر اسلام آبادغرب، بررسي موضوع با هدف كشف اين سرقت ها در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور پررنگ و اثربخش پليس و هدفمندسازي گشت هاي انتظامي، ردپاي سارق حرفه اي و سابقه دار در ارتباط با سرقت هاي به وقوع پيوسته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ سلیمی در ادامه گفت: این سارق حرفه ای که از سارقان سابقه دار در امر سرقت سیم برق است در بازجويي هاي پليسي و در مواجهه با مدارك و مستندات، به ارتكاب 10 فقره سرقت سيم كابل و سیم برق در شهرستان اسلام ابادغرب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام ابادغرب در پایان افزود : متهم دستگیر شده پس از تحويل به مقامات قضائي با قرار وثیقه مناسب روانه زاندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف 3 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان پاوه با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

حیدر حق جویان اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا ماموران پلیس شهرستان از وجود یک انبار احتکار کالا در شهر پاوه مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، نسبت به بازرسی از از انبار مذکور اقدام شد.

حق جویان تصریح کرد: در بازرسی از این انبار جمعاً ۲۲ دستگاه انواع یخچال ، ۵ دستگاه بخاری ، ۵ دستگاه لباسشویی ، ۶ دستگاه اجاق گاز و ۱۸ دستگاه آب گرمکن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای کشف شده قاچاق به بیش از 3 میلیارد ریال می رسد.

وی گفت: با هماهنگی اداره کل تعزیزات و تا تعیین تکلیف نهایی کالای احتکار شده در انبار پلمپ و صاحب آن نیز در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حق جویان در پایان برخورد قاطعانه با محتکران کالا را از برنامه های اصلی پلیس عنوان و تاکید کرد: بدون هیچ گذشتی با این افراد برخورد خواهد شد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط پلیس در مدت سپری شده از سال، گفت: در این مدت با تلاش همکاران بیش از 7 هزار سارق و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

منوچهر امان اللهی در دیدار با آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: 4 هزار نفر از افراد دستگیر شده را سارقان و بیش از 3 هزار نفر را توزیع کنندگان مواد مخدر تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: برای دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از یک هزار و 500 طرح در نقاط مختلف استان اجرا شده که بیانگر اهتمام پلیس برای برخورد با این پدیده خانمانسوز است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه در حوزه کشفیات انواع جرم نیز توفیقات خوبی داشته ایم، افزود: آمار کشفیات مجموع جرائم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران انتظامی، روند صعودی جرائم در استان مهار و خوشبختانه در بسیاری از جرائم خشن نظیر سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و ... با کاهش چشمگیری روبرو بوده ایم.

وی همچنین با اشاره به گستردگی کار پلیس، افزود: در 6 ماه و نیم سپری شده از سال بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که بیش از نیمی از این تماس ها منجر به عملیات و مداخله و واکنش پلیس شده است.

امان اللهی یادآوری کرد: امنیتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم مرهون تلاش های بی منت و مخلصانه تک تک همکارانی است که در هر ساعت از شبانه روز پای کار بوده و به مقابله با مجرمان و خلافکاران پرداخته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: پلیس و همه کارکنان آن، آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و با تمام توان از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می کنند.

وی در پایان خدمت به مردم و انقلاب اسلامی را باعث افتخار پرسنل انتظامی استان کرمانشاه برشمرد و گفت: رهنمودهای علمای بزرگی نظیر آیت الله علما همواره مدنظر کارکنان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

رهنمودهای علمای بزرگی نظیر آیت الله علما همواره مدنظر کارکنان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.