نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور مقتدرانه پلیس در صحنه های مختلف بسیار مهم است چرا که هر قدر این اقتدار بیشتر باشد امنیت بیشتری در جامعه احساس می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  به مناسبت هفته ناجا در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان گفت : پلیس جمهوری اسلامی با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود توانسته امنیت جامعه را برقرار و فضا را برای مجرمان ناامن کند.

وی ادامه داد: اگر رفتار پلیس با مجرمان مقتدرانه باشد علاوه بر اینکه احساس امنیت را در جامعه توسعه می دهد، مجرمان نیز حساب کار دستشان آمده و از رفتار مجرمانه خود دست برمی دارند.

آیت الله علما با اشاره به گستره کار پلیس گفت: حجم بالای کاری ماموران انتظامی باعث شده عملکرد آن ها مدام زیر ذره بین قرار داشته باشد و از همین رو انتظارات و توقعات نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی با همه توان و امکانات خود بهترین خدمات را به مردم ارائه داده و توانسته رضایت عموم شهروندان را جلب کند.

آیت الله علما در ادامه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا نیز اشاره کرد و گفت: این اقتدار باعث ترس و واهمه دشمنان شده، به گونه ای که دست به هر کاری می زنند تا بتوانند به انقلاب و نظام ضربه بزنند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز کشورمان به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح است، افزود: حتی تحریم های دشمنان نیز نتوانسته بر اقتدار جمهوری اسلامی تاثیری بگذارد، این تحریم ها آخرین تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور است که راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: بواسطه این اقتدار جمهوری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی قاطعانه پاسخ هرگونه تهدید و اظهارات نابجای دشمنان را می دهند و آنها را مجبور به عقب نشینی می کند.

آیت الله علما همچنین به قدرت بالای نظامی ایران اشاره و اظهار کرد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آماده پاسخگویی به هرنوع تهدید دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآوری کرد: موشک های اخیر سپاه و ضربه مهلکی که بر پیکره دشمنان وارد آورد نشانگر اقتدار کشور بود که به رخ همه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کشیده شد.

وی تاکید کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به گونه ای است که می تواند چندین ترامپ را به زانو درآورد و دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

آیت الله علما در پایان گفت: تا زمانی که مردم از ولایت فقیه پیروی کنند دشمن هیچ آسیبی نمی تواند وارد کند .

 

 

انتهای پیام/د

پلیس جمهوری اسلامی با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود توانسته امنیت جامعه را برقرارکند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.