بهره برداری از خوابگاه های جدید دانشگاه امیرکبیر در آینده نزدیک/مشکلی بابت اسکان دانشجویان خوابگاه نداریمرئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: درباره 430 ظرفیت اضافه‌ مقطع کارشناسی ارشد که از سوی سازمان سنجش به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه شد، دچار مشکل خوابگاه شده ایم.

احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت خوابگاه‌های این دانشگاه‌ها و رتبه‌بندی آن گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته در هر سال تحصیلی به صورت مستمر، 3 تا 4 خوابگاه مورد باسازی و نوسازی کامل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکنون پایین‌ترین رتبه خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر درجه 3 است که در این بین 2 خوابگاه این رتبه را دارند و بقیه خوابگاه‌ها در رتبه‌های یک و دو هستند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید 2 خوابگاه دانشگاه امیرکبیر مورد بازسازی قرار گرفت و دانشجویان ورودی جدید دختر و پسر در آن اسکان پیدا کرده‌اند، البته هیچ مشکلی بابت خوابگاه‌ها ورودی‌های جدید مقطع کارشناسی نداشتیم، حتی به برخی از دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر ساکن استان البرز و اطراف تهران، قول‌هایی مبنی بر اسکان داده‌ایم.

معتمدی بیان کرد: درباره 430 ظرفیت اضافه‌ای مقطع کارشناسی ارشد که از سوی سازمان سنجش به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه شد، دچار مشکل خوابگاه شده ایم، هرچند 300 نفر از این دانشجویان خوابگاهی بوده‌اند اما قرار است به تدریج و با آماده شدن برخی از خوابگاه‌ها که ظرف 2 تا 3ماه آینده، مشکل این دسته از دانشجویان مرتفع می‌شود، ضمن اینکه دانشجویان نوبت دوم هم می‌توانند خوابگاه دریافت کنند.

انتهای پیام/

رتبه بندی خوابگاه‌های دانشگاه‌ صنعتی امیر کبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.